matsilver Napisano 18 Kwiecień 2009 Share Napisano 18 Kwiecień 2009 Witam, Jak w 3d wygenerować teksture z współrzędnymi ( taka z poszczególnymi ścianami obiektu). Potrzebuje do gry a nie chce korzystać z chilliskinner bo czasem przy bardziej skomplikowanych powierzchniach nie wyrabia. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 18 Kwiecień 2009 Share Napisano 18 Kwiecień 2009 Najlepiej zmapować ją modyfikatorem Unwrap UVW i wyrenderować template. Albo po zmapowaniu użyć opcji "Render to texture", jesli juz obiekt wczesniej oteksturowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matsilver Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2009 Jak robie modyfikatorem unwarp UVW to tekstura ładnie się rozkłada tylko nie zrozumiałem drugiej części "wyrenderuj w template" Nie jestem zawansowanym użytkownikiem ;) Prosiłbym o małe objaśnienie. Co do drugiego sposobu render to texture to stosuje go ale bardziej odpowiada mi ten pierwszy wariant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 19 Kwiecień 2009 Share Napisano 19 Kwiecień 2009 wchodzisz w unwrapie w przycisk edit (ten wielki :P) i tam masz nowe okno i tam w ktorys z menu jest takie cos jak render template uvw chyba w toolsach tam mozesz sobie swoja uvalke wyrenderowac do jakiegos formatu 2d jak jgp tiff itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matsilver Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2009 U mnie nie ma opcji render template , a renderując przez render to texture otrzymuje texture z wycieniowanymi bokami (tak jak pada na nie światło) jak tego uniknąć ?? Wstawić zdjęcie formularza? niewiem czy to pomorze ale korzystam z 3dmax 5 wiec nie najnowszego;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 19 Kwiecień 2009 Share Napisano 19 Kwiecień 2009 w 3ds max 5 nie uzyczysz tego o czym mowia powzyej sciagnij sobie taki plugin o nazwie texporter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matsilver Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2009 mam ten plugin , ale chciałem coś takiego uzyskać bez niego ;) dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 pamietam ze kiedys widzialem tutorial jak ktos robil screena uvalki i na tym operowal czy to sie sprawdza nie wiem warto sprobowac teoretycznie powinno dac rade :D tak czy siak jak masz texportera to nie wiem po co sobie utrudnaic zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 już i tak matsilver utrudnia sobie życie używając maxa 5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi