Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Chcę się w końcu nauczyć robić głowy więc w tym temacie będę umieszczał kolejne główki jakie uda mi się wymodelować. :) Na pierwszy ogień idzie głowa elfiej dziewczynki. Na początku to miała być zwykła dziewczynka ale to moje pierwsze podejście do modelowania uszu a trzecie do modelowania głowy więc wyszło elfo podobne coś. Czekam na krytykę bo już za bardzo się napatrzyłem na tę siatkę i nie mam pomysłu co jeszcze w niej zmienić. ;p

 

mesh.jpg

 

meshhn1.jpg

 

meshld1.jpg

 

meshhn2.jpg

 

meshld2.jpg

Edytowane przez Double_G
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

REEeeeeeeeeeeeefki. Musisz porównać tą głowę z tymi prawdziwymi ;p przy oczach masz trójkąty które ci zawsze spsiutają efekt końcowy. Możesz cały ten loop od lewego do prawego trójkąta collapsnąć albo rozszerzyć oczy o dodatkowe poly (poprostu daj chamfer na te edge idące od trójkątów do oczu. Mam nadzieję ,że rozumiesz ;p bo zamotałem. Ogólnie już nic z tej głowy nie będzie ;] weź się za kolejną ale z refkami w tle i z jakąś sprawdzoną topologią(http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695). Powodzenia!

Napisano

Wątpię żeby chodziło mu o proporcjonalną głowę ludzką:) Siatka ogólnie bez loopów wokół ust i otaczających usta i nos. Nie ma zaznaczonej żuchwy a ucho w ogóle jakieś dziwne.

Napisano

Dzięki za krytykę i za linka z refkami, tego mi było trzeba ;] Robiąc ten model chciałem uzyskać coś takiego ale jak wyszło to widać powyżej. Te trójkąty przy oczach to tak naprawdę pięciokąty tylko cel render zrobił mi z tego trójkąty. No to teraz biorę się za kolejny model, niedługo postaram się zamieścić upka.

Napisano (edytowane)

No i jest kolejna główka, tym razem ściśle wzorowałem się na refkach z postu khatake. Ucho jest w fazie produkcji :) Lepiej czy gorzej?

 

sidehn.jpg

 

sidelr.jpg

 

sidehn2.jpg

 

sidelr2.jpg

Edytowane przez Double_G
Napisano

Wrzucam te siatki po to żebyście je komentowali i mówili mi czy idę w dobrym kierunku a nie po to żeby leżały i się kurzyły ;p Dorobiłem ucho i trochę zmodyfikowałem siatkę. C&C mile widziane :)

 

sidehn1.jpg

 

sidelr1.jpg

 

anglea.jpg

 

frontlr.jpg

Napisano

Wbrew pozorom modelowałem z refek ale chyba muszę jeszcze poćwiczyć bo to co mi wyszło na końcu nie jest ani trochę podobne do faceta z refki. :D Dzięki za linka, buźki już lądują u mnie na dysku.

Napisano

JA to bardziej tak widze.

sidelr1.jpg

 

Idealnie na pewno nie jest, ale glownie chodzi mi o usta , ktore raczej powinny byc wysuniete bardziej do przodu.

 

Pierwsza glowa wyglada jak niezly obcy, wiec moze sie kiedys przyda ;).

 

Pzdr

Napisano (edytowane)

No właśnie. Co bym nie robił to te głowy i tak wyglądają bardziej jak kosmici niż ludzi :/ Może lepiej będzie jeśli zacznę modelować z boxa zamiast poly by poly tylko kompletnie nie znam techniki. Nie wiem jak poprowadzić loopy na tym boxie żeby wydobyć kształt głowy a o zrobieniu takich rzeczy jak nos czy oczy nie wspomnę bo to już w ogóle tragedia. Zna ktoś jakieś dobre tutki o modelowaniu głowy z boxa w których jest wyjaśniona technika? Oczywiście mowa o darmowych tutkach ;)

Edytowane przez Double_G
Napisano

Jako że bezsensu było by zakładanie nowego topicu, to mam pytanie dotyczące tego tutka wyżej, otóż jak wyciągnąć nos, ponieważ za każdym razem coś mi nie wychodzi i nie ma nawet podobnego efektu do tego co jest przedstawione na obrazku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności