Double_G Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 (edytowane) Chcę się w końcu nauczyć robić głowy więc w tym temacie będę umieszczał kolejne główki jakie uda mi się wymodelować. :) Na pierwszy ogień idzie głowa elfiej dziewczynki. Na początku to miała być zwykła dziewczynka ale to moje pierwsze podejście do modelowania uszu a trzecie do modelowania głowy więc wyszło elfo podobne coś. Czekam na krytykę bo już za bardzo się napatrzyłem na tę siatkę i nie mam pomysłu co jeszcze w niej zmienić. ;p Edytowane 23 Kwiecień 2009 przez Double_G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 REEeeeeeeeeeeeefki. Musisz porównać tą głowę z tymi prawdziwymi ;p przy oczach masz trójkąty które ci zawsze spsiutają efekt końcowy. Możesz cały ten loop od lewego do prawego trójkąta collapsnąć albo rozszerzyć oczy o dodatkowe poly (poprostu daj chamfer na te edge idące od trójkątów do oczu. Mam nadzieję ,że rozumiesz ;p bo zamotałem. Ogólnie już nic z tej głowy nie będzie ;] weź się za kolejną ale z refkami w tle i z jakąś sprawdzoną topologią(http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695). Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 20 Kwiecień 2009 Share Napisano 20 Kwiecień 2009 Wątpię żeby chodziło mu o proporcjonalną głowę ludzką:) Siatka ogólnie bez loopów wokół ust i otaczających usta i nos. Nie ma zaznaczonej żuchwy a ucho w ogóle jakieś dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2009 Dzięki za krytykę i za linka z refkami, tego mi było trzeba ;] Robiąc ten model chciałem uzyskać coś takiego ale jak wyszło to widać powyżej. Te trójkąty przy oczach to tak naprawdę pięciokąty tylko cel render zrobił mi z tego trójkąty. No to teraz biorę się za kolejny model, niedługo postaram się zamieścić upka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 23 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2009 (edytowane) No i jest kolejna główka, tym razem ściśle wzorowałem się na refkach z postu khatake. Ucho jest w fazie produkcji :) Lepiej czy gorzej? Edytowane 23 Kwiecień 2009 przez Double_G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 24 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2009 Wrzucam te siatki po to żebyście je komentowali i mówili mi czy idę w dobrym kierunku a nie po to żeby leżały i się kurzyły ;p Dorobiłem ucho i trochę zmodyfikowałem siatkę. C&C mile widziane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 24 Kwiecień 2009 Share Napisano 24 Kwiecień 2009 moim skromnym zdaniem to czolo troche za duze nos troszeczke rozlazly i czlowiek dziwnie usta zaciska ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 24 Kwiecień 2009 Share Napisano 24 Kwiecień 2009 Dalej bez refki i dalej brak żuchwy.I wewnętrzne kącziki oczu też niefajne. Tutaj masz fajne referencje nie wiem skąd oni takie mordy wytrzasnęli ale do modelowania akurat:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 25 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 25 Kwiecień 2009 Wbrew pozorom modelowałem z refek ale chyba muszę jeszcze poćwiczyć bo to co mi wyszło na końcu nie jest ani trochę podobne do faceta z refki. :D Dzięki za linka, buźki już lądują u mnie na dysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Kwiecień 2009 Share Napisano 25 Kwiecień 2009 Polecam ci też wątek- chyba najprzydatniejszy na ty forum:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matz Napisano 1 Maj 2009 Share Napisano 1 Maj 2009 JA to bardziej tak widze. Idealnie na pewno nie jest, ale glownie chodzi mi o usta , ktore raczej powinny byc wysuniete bardziej do przodu. Pierwsza glowa wyglada jak niezly obcy, wiec moze sie kiedys przyda ;). Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 2 Maj 2009 Autor Share Napisano 2 Maj 2009 (edytowane) No właśnie. Co bym nie robił to te głowy i tak wyglądają bardziej jak kosmici niż ludzi :/ Może lepiej będzie jeśli zacznę modelować z boxa zamiast poly by poly tylko kompletnie nie znam techniki. Nie wiem jak poprowadzić loopy na tym boxie żeby wydobyć kształt głowy a o zrobieniu takich rzeczy jak nos czy oczy nie wspomnę bo to już w ogóle tragedia. Zna ktoś jakieś dobre tutki o modelowaniu głowy z boxa w których jest wyjaśniona technika? Oczywiście mowa o darmowych tutkach ;) Edytowane 2 Maj 2009 przez Double_G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 ta da da ta ta ta http://www.arildwiro.com/ (tutorials->głowencja) GL !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tayos Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Jako że bezsensu było by zakładanie nowego topicu, to mam pytanie dotyczące tego tutka wyżej, otóż jak wyciągnąć nos, ponieważ za każdym razem coś mi nie wychodzi i nie ma nawet podobnego efektu do tego co jest przedstawione na obrazku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 4 Maj 2009 Share Napisano 4 Maj 2009 Uwielbiam szczegółowe i wymagające pytania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się