Napisano 20 Kwiecień 200915 l Chcę się w końcu nauczyć robić głowy więc w tym temacie będę umieszczał kolejne główki jakie uda mi się wymodelować. :) Na pierwszy ogień idzie głowa elfiej dziewczynki. Na początku to miała być zwykła dziewczynka ale to moje pierwsze podejście do modelowania uszu a trzecie do modelowania głowy więc wyszło elfo podobne coś. Czekam na krytykę bo już za bardzo się napatrzyłem na tę siatkę i nie mam pomysłu co jeszcze w niej zmienić. ;p Edytowane 23 Kwiecień 200915 l przez Double_G
Napisano 20 Kwiecień 200915 l REEeeeeeeeeeeeefki. Musisz porównać tą głowę z tymi prawdziwymi ;p przy oczach masz trójkąty które ci zawsze spsiutają efekt końcowy. Możesz cały ten loop od lewego do prawego trójkąta collapsnąć albo rozszerzyć oczy o dodatkowe poly (poprostu daj chamfer na te edge idące od trójkątów do oczu. Mam nadzieję ,że rozumiesz ;p bo zamotałem. Ogólnie już nic z tej głowy nie będzie ;] weź się za kolejną ale z refkami w tle i z jakąś sprawdzoną topologią(http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695). Powodzenia!
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Wątpię żeby chodziło mu o proporcjonalną głowę ludzką:) Siatka ogólnie bez loopów wokół ust i otaczających usta i nos. Nie ma zaznaczonej żuchwy a ucho w ogóle jakieś dziwne.
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Autor Dzięki za krytykę i za linka z refkami, tego mi było trzeba ;] Robiąc ten model chciałem uzyskać coś takiego ale jak wyszło to widać powyżej. Te trójkąty przy oczach to tak naprawdę pięciokąty tylko cel render zrobił mi z tego trójkąty. No to teraz biorę się za kolejny model, niedługo postaram się zamieścić upka.
Napisano 23 Kwiecień 200915 l Autor No i jest kolejna główka, tym razem ściśle wzorowałem się na refkach z postu khatake. Ucho jest w fazie produkcji :) Lepiej czy gorzej? Edytowane 23 Kwiecień 200915 l przez Double_G
Napisano 24 Kwiecień 200915 l Autor Wrzucam te siatki po to żebyście je komentowali i mówili mi czy idę w dobrym kierunku a nie po to żeby leżały i się kurzyły ;p Dorobiłem ucho i trochę zmodyfikowałem siatkę. C&C mile widziane :)
Napisano 24 Kwiecień 200915 l moim skromnym zdaniem to czolo troche za duze nos troszeczke rozlazly i czlowiek dziwnie usta zaciska ;]
Napisano 24 Kwiecień 200915 l Dalej bez refki i dalej brak żuchwy.I wewnętrzne kącziki oczu też niefajne. Tutaj masz fajne referencje nie wiem skąd oni takie mordy wytrzasnęli ale do modelowania akurat:)
Napisano 25 Kwiecień 200915 l Autor Wbrew pozorom modelowałem z refek ale chyba muszę jeszcze poćwiczyć bo to co mi wyszło na końcu nie jest ani trochę podobne do faceta z refki. :D Dzięki za linka, buźki już lądują u mnie na dysku.
Napisano 1 Maj 200915 l JA to bardziej tak widze. Idealnie na pewno nie jest, ale glownie chodzi mi o usta , ktore raczej powinny byc wysuniete bardziej do przodu. Pierwsza glowa wyglada jak niezly obcy, wiec moze sie kiedys przyda ;). Pzdr
Napisano 2 Maj 200915 l Autor No właśnie. Co bym nie robił to te głowy i tak wyglądają bardziej jak kosmici niż ludzi :/ Może lepiej będzie jeśli zacznę modelować z boxa zamiast poly by poly tylko kompletnie nie znam techniki. Nie wiem jak poprowadzić loopy na tym boxie żeby wydobyć kształt głowy a o zrobieniu takich rzeczy jak nos czy oczy nie wspomnę bo to już w ogóle tragedia. Zna ktoś jakieś dobre tutki o modelowaniu głowy z boxa w których jest wyjaśniona technika? Oczywiście mowa o darmowych tutkach ;) Edytowane 2 Maj 200915 l przez Double_G
Napisano 4 Maj 200915 l Jako że bezsensu było by zakładanie nowego topicu, to mam pytanie dotyczące tego tutka wyżej, otóż jak wyciągnąć nos, ponieważ za każdym razem coś mi nie wychodzi i nie ma nawet podobnego efektu do tego co jest przedstawione na obrazku...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto