Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę się w końcu nauczyć robić głowy więc w tym temacie będę umieszczał kolejne główki jakie uda mi się wymodelować. :) Na pierwszy ogień idzie głowa elfiej dziewczynki. Na początku to miała być zwykła dziewczynka ale to moje pierwsze podejście do modelowania uszu a trzecie do modelowania głowy więc wyszło elfo podobne coś. Czekam na krytykę bo już za bardzo się napatrzyłem na tę siatkę i nie mam pomysłu co jeszcze w niej zmienić. ;p

 

mesh.jpg

 

meshhn1.jpg

 

meshld1.jpg

 

meshhn2.jpg

 

meshld2.jpg

Edytowane przez Double_G

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

REEeeeeeeeeeeeefki. Musisz porównać tą głowę z tymi prawdziwymi ;p przy oczach masz trójkąty które ci zawsze spsiutają efekt końcowy. Możesz cały ten loop od lewego do prawego trójkąta collapsnąć albo rozszerzyć oczy o dodatkowe poly (poprostu daj chamfer na te edge idące od trójkątów do oczu. Mam nadzieję ,że rozumiesz ;p bo zamotałem. Ogólnie już nic z tej głowy nie będzie ;] weź się za kolejną ale z refkami w tle i z jakąś sprawdzoną topologią(http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695). Powodzenia!

Napisano

Wątpię żeby chodziło mu o proporcjonalną głowę ludzką:) Siatka ogólnie bez loopów wokół ust i otaczających usta i nos. Nie ma zaznaczonej żuchwy a ucho w ogóle jakieś dziwne.

Napisano
  • Autor

Dzięki za krytykę i za linka z refkami, tego mi było trzeba ;] Robiąc ten model chciałem uzyskać coś takiego ale jak wyszło to widać powyżej. Te trójkąty przy oczach to tak naprawdę pięciokąty tylko cel render zrobił mi z tego trójkąty. No to teraz biorę się za kolejny model, niedługo postaram się zamieścić upka.

Napisano
  • Autor

No i jest kolejna główka, tym razem ściśle wzorowałem się na refkach z postu khatake. Ucho jest w fazie produkcji :) Lepiej czy gorzej?

 

sidehn.jpg

 

sidelr.jpg

 

sidehn2.jpg

 

sidelr2.jpg

Edytowane przez Double_G

Napisano
  • Autor

Wrzucam te siatki po to żebyście je komentowali i mówili mi czy idę w dobrym kierunku a nie po to żeby leżały i się kurzyły ;p Dorobiłem ucho i trochę zmodyfikowałem siatkę. C&C mile widziane :)

 

sidehn1.jpg

 

sidelr1.jpg

 

anglea.jpg

 

frontlr.jpg

Napisano

moim skromnym zdaniem to czolo troche za duze nos troszeczke rozlazly i czlowiek dziwnie usta zaciska ;]

Napisano
  • Autor

Wbrew pozorom modelowałem z refek ale chyba muszę jeszcze poćwiczyć bo to co mi wyszło na końcu nie jest ani trochę podobne do faceta z refki. :D Dzięki za linka, buźki już lądują u mnie na dysku.

Napisano

JA to bardziej tak widze.

sidelr1.jpg

 

Idealnie na pewno nie jest, ale glownie chodzi mi o usta , ktore raczej powinny byc wysuniete bardziej do przodu.

 

Pierwsza glowa wyglada jak niezly obcy, wiec moze sie kiedys przyda ;).

 

Pzdr

Napisano
  • Autor

No właśnie. Co bym nie robił to te głowy i tak wyglądają bardziej jak kosmici niż ludzi :/ Może lepiej będzie jeśli zacznę modelować z boxa zamiast poly by poly tylko kompletnie nie znam techniki. Nie wiem jak poprowadzić loopy na tym boxie żeby wydobyć kształt głowy a o zrobieniu takich rzeczy jak nos czy oczy nie wspomnę bo to już w ogóle tragedia. Zna ktoś jakieś dobre tutki o modelowaniu głowy z boxa w których jest wyjaśniona technika? Oczywiście mowa o darmowych tutkach ;)

Edytowane przez Double_G

Napisano

Jako że bezsensu było by zakładanie nowego topicu, to mam pytanie dotyczące tego tutka wyżej, otóż jak wyciągnąć nos, ponieważ za każdym razem coś mi nie wychodzi i nie ma nawet podobnego efektu do tego co jest przedstawione na obrazku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności