Jump to content

Jak stworzyc face`a ?


lup_
 Share

Recommended Posts

Jestem byłym użytkownikiem blendera więc maxa łatwo jest mi się nauczyć ale pamiętam że w blenderze była opcja fill czy jakoś tak pod klawiszem F i wtedy np. z czterech vertexów koło siebie ( 2 u góry 2 na dole) robił się kwadrat czyli tworzyło face`a. Jak to zrobić w 3d studio max.

Link to comment
Share on other sites

Nie jestem do końca pewien, ale myślę, że chodzi ci o funkcje Cap. W 3d Max wypełnia ona "puste miejsca". Po prostu sprowadź obiekt do Editable Poly, przejdź na poziom edycji Border, zaznacz wolną przestrzeń i kliknij Cap.

 

Zapoznaj się też z opcją Create (również Editable Poly). Generalnie, jeśli chodzi o podstawy najlepszy jest Help (F1).

Link to comment
Share on other sites

vertexy mogą "istnieć" pomimo braku polygonów.

 

W Editpoly (lub editable poly, nie mylić z Edit mesh i Editable mesh) przełącz na funkcję polygon i za pomocą funkcji "Create" zaznaczając po kolei vertexy utworzysz polygon. Vertexy można tworzyć tak samo za pomocą funcji "Create" tyle że pod "Subedit Vertex".

 

Więcej w helpie 3D maxa przy opisie modyfikatora "Edit poly".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy