lup_ Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Jestem byłym użytkownikiem blendera więc maxa łatwo jest mi się nauczyć ale pamiętam że w blenderze była opcja fill czy jakoś tak pod klawiszem F i wtedy np. z czterech vertexów koło siebie ( 2 u góry 2 na dole) robił się kwadrat czyli tworzyło face`a. Jak to zrobić w 3d studio max.
Wray Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Nie jestem do końca pewien, ale myślę, że chodzi ci o funkcje Cap. W 3d Max wypełnia ona "puste miejsca". Po prostu sprowadź obiekt do Editable Poly, przejdź na poziom edycji Border, zaznacz wolną przestrzeń i kliknij Cap. Zapoznaj się też z opcją Create (również Editable Poly). Generalnie, jeśli chodzi o podstawy najlepszy jest Help (F1).
RA Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Moja upośledzona głowa może się mylić, ale vertex chyba nie jest autonomiczną jednostką w maxie. Bez polygona nie występuje.
Wray Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Może sobie istnieć. Wystarczy, że usuniesz pozostałe wierzchołki. :) Jak już masz jeden możesz dodać pozostałe 3 i utworzyć sobie poly. ;)
Marcin Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 vertexy mogą "istnieć" pomimo braku polygonów. W Editpoly (lub editable poly, nie mylić z Edit mesh i Editable mesh) przełącz na funkcję polygon i za pomocą funkcji "Create" zaznaczając po kolei vertexy utworzysz polygon. Vertexy można tworzyć tak samo za pomocą funcji "Create" tyle że pod "Subedit Vertex". Więcej w helpie 3D maxa przy opisie modyfikatora "Edit poly".
al3r Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 Warto dodać, że aby mieć normalną skierowaną w stronę widoku, to klikaj na vertexy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się