Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem byłym użytkownikiem blendera więc maxa łatwo jest mi się nauczyć ale pamiętam że w blenderze była opcja fill czy jakoś tak pod klawiszem F i wtedy np. z czterech vertexów koło siebie ( 2 u góry 2 na dole) robił się kwadrat czyli tworzyło face`a. Jak to zrobić w 3d studio max.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie jestem do końca pewien, ale myślę, że chodzi ci o funkcje Cap. W 3d Max wypełnia ona "puste miejsca". Po prostu sprowadź obiekt do Editable Poly, przejdź na poziom edycji Border, zaznacz wolną przestrzeń i kliknij Cap.

 

Zapoznaj się też z opcją Create (również Editable Poly). Generalnie, jeśli chodzi o podstawy najlepszy jest Help (F1).

Napisano

Moja upośledzona głowa może się mylić, ale vertex chyba nie jest autonomiczną jednostką w maxie. Bez polygona nie występuje.

Napisano

Może sobie istnieć. Wystarczy, że usuniesz pozostałe wierzchołki. :) Jak już masz jeden możesz dodać pozostałe 3 i utworzyć sobie poly. ;)

Napisano

vertexy mogą "istnieć" pomimo braku polygonów.

 

W Editpoly (lub editable poly, nie mylić z Edit mesh i Editable mesh) przełącz na funkcję polygon i za pomocą funkcji "Create" zaznaczając po kolei vertexy utworzysz polygon. Vertexy można tworzyć tak samo za pomocą funcji "Create" tyle że pod "Subedit Vertex".

 

Więcej w helpie 3D maxa przy opisie modyfikatora "Edit poly".

Napisano

Warto dodać, że aby mieć normalną skierowaną w stronę widoku, to klikaj na vertexy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności