Napisano 22 Kwiecień 200915 l Jestem byłym użytkownikiem blendera więc maxa łatwo jest mi się nauczyć ale pamiętam że w blenderze była opcja fill czy jakoś tak pod klawiszem F i wtedy np. z czterech vertexów koło siebie ( 2 u góry 2 na dole) robił się kwadrat czyli tworzyło face`a. Jak to zrobić w 3d studio max.
Napisano 22 Kwiecień 200915 l Nie jestem do końca pewien, ale myślę, że chodzi ci o funkcje Cap. W 3d Max wypełnia ona "puste miejsca". Po prostu sprowadź obiekt do Editable Poly, przejdź na poziom edycji Border, zaznacz wolną przestrzeń i kliknij Cap. Zapoznaj się też z opcją Create (również Editable Poly). Generalnie, jeśli chodzi o podstawy najlepszy jest Help (F1).
Napisano 22 Kwiecień 200915 l Moja upośledzona głowa może się mylić, ale vertex chyba nie jest autonomiczną jednostką w maxie. Bez polygona nie występuje.
Napisano 22 Kwiecień 200915 l Może sobie istnieć. Wystarczy, że usuniesz pozostałe wierzchołki. :) Jak już masz jeden możesz dodać pozostałe 3 i utworzyć sobie poly. ;)
Napisano 22 Kwiecień 200915 l vertexy mogą "istnieć" pomimo braku polygonów. W Editpoly (lub editable poly, nie mylić z Edit mesh i Editable mesh) przełącz na funkcję polygon i za pomocą funkcji "Create" zaznaczając po kolei vertexy utworzysz polygon. Vertexy można tworzyć tak samo za pomocą funcji "Create" tyle że pod "Subedit Vertex". Więcej w helpie 3D maxa przy opisie modyfikatora "Edit poly".
Napisano 3 Maj 200915 l Warto dodać, że aby mieć normalną skierowaną w stronę widoku, to klikaj na vertexy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto