Destroyer Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 hej po zaimportowaniu geometrii do modo z mayi część geometrii się kaszani przy edytowaniu nawet "świeża" od początku utworzona w modo się psuje :/ znacie jakiś patent na to?
Elgatoloco Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Nadaj mu nowy material i sprawdz wartosc smoothing dla niego z tego co wiem to maya obsługuje smoothing troche innaczej stad moga byc te problemy, ale kwestia wygladu w viewporcie to raczej na 10% kwesta smoothing. Ale renderuje się dobrze? Bo z tego co widze , to jest to płaski ngon? 1
Destroyer Napisano 27 Kwiecień 2009 Autor Napisano 27 Kwiecień 2009 dzięki za odpowiedź Elgatoloco ale coś nie pomaga :) sam zobacz pliczkek w załączniku zrób na tej samej werstwie boxa i przetnij go i zobacz czy też babolce powstają :) nie tylko z mayi modo robi takie atrakcje export przez fbx załatwił sprawę ale chciałbym wiedzieć czy w modo da sie to naprawić
zeet Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 (edytowane) Zakładka Lists - Other Maps i Delete vert_normal . Edytowane 27 Kwiecień 2009 przez zeet
Destroyer Napisano 27 Kwiecień 2009 Autor Napisano 27 Kwiecień 2009 super! dzięki zeet :) przy okazji odkryłem że listę miałem całkowicie zwiniętą :) czułem że czegoś mi brakuje :D thx! niestety plusa nie mogę dać :)
Rekomendowane odpowiedzi