Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki temat do nauczenia. Ktoś wie może o co chodzi? Konkretnie Jakie są Procedury renderingu 3D ? Ewentualnie jakby ktoś znał jakąś literaturę z której się o tym dowiem to będę wdzięczny...

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo dziękuje, za odpowiedź. Ale bardziej chodzi mi o procedury renderingu niz o informację co to jest renderer i czym jest rendering.

I bardzo bym prosił o jakieś bardziej wiarogodne źródło niż wikipedia :)

Gość łukaszłukasz
Napisano

Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat.

Też mam temat "Procedury renderingu 3d" i nigdzie znaleźć tego nie mogę.

Proszę o pomoc.

 

Dzięki z góry

Napisano (edytowane)
no to czeka cie wycieczka do najblizszej biblioteki technicznej.

 

A tak z ciekawosci, to co sa procedury renderingu? Bo ja moze po studiach i renderowac umiem, ale tematu nie lapie :)

 

to mnie rozwaliłeś :))) Jakbym wiedział to bym tutaj nie pytał ;) ale zdaje się, że to są te wszystkie kroki, które wykonuje komputer wtedy kiedy ty śpisz :P

 

BTW Ja tez jestem "prawie" po studiach ;)

 

Ooo to z amazonu chyba wyglada całkiem ciekawie. Ale to o 2D chyba.. szukamy dalej czegoś o 3D :/

Edytowane przez djreed
Napisano

może chodzi o te wszystkie raytrace, metodu GI, photony itd.

 

No i jeszcze w sumie należy zadać pytanie o jaki rendering chodzi... realtime, czy taki "maxowy"

Napisano

Mniej wiecej o to mi chodzi. Ze temat brzmi tak ogolnie ze nie wiadomo za bardzo jak to ugrysc. Google nie wypluwa nic ciekawego, amazon to co podalem. Mozliwe ze fajnie brzmi temat z punktu widzenia akademickiego, ale dla mnie jest tak ogolny ze az pusty. W kazdym razie powodzenia :)

Napisano

lol :) dzięki Panowie będzie nam potrzebne

 

toście nas z Łukaszem pocieszyli chłopaki ;)

 

jakby jednak się wam coś rzuciło w oczy to dajcie znać...

Napisano
A co masz przeciw wikipedii?

 

Uczono nas aby jej nie ufać, gdyż zawiera wiele nieprawdy. Tym bardziej jak nie ma żadnych odnośników do pozycji typ ISBN :).

 

Powyższy link sprawdzę - bo widzę, że chyba to jest to o co nam chodzi.

 

Dzięki

Napisano
Uczono nas aby jej nie ufać, gdyż zawiera wiele nieprawdy. Tym bardziej jak nie ma żadnych odnośników do pozycji typ ISBN :).

 

Powyższy link sprawdzę - bo widzę, że chyba to jest to o co nam chodzi.

 

Dzięki

uczyli nas aby za dużo nie myśleć, bo to szkodzi :)

Napisano

Mnie akurat to z wikipedia nie dziwi. Mialem znajoma ktora byla na prywatnych studiach graficznych, gdzie nie mogles w zadnej pracy tam oddanej miec zrodla z sieci - bo siec to zlo i klamstwa. Z ciekawostek na moim zacofanych humanistycznym uniwerku nie mialem z tym zadnego problemu ;)

Napisano

'Uczono nas aby jej nie ufać, gdyż zawiera wiele nieprawdy'

 

Tak samo jak dajmy na to forum graficzne...

A jednak wykorzystujesz, hehe.

Ale fakt, wiarygodne info najlepiej szukać u żródła - papiery naukowe,

tym bardziej jak sam produkujesz coś podobnego.

Mimo wszystko link powinien zainspirować do dalszych poszukiwań.

 

Pozdro

Napisano
uczyli nas aby za dużo nie myśleć, bo to szkodzi :)

 

to też, fakt :P

 

Tak samo jak dajmy na to forum graficzne...

A jednak wykorzystujesz, hehe.

 

trochę w innym celu w moim mniemaniu :)

 

tym bardziej jak sam produkujesz coś podobnego.

ja już wyproukowałem ;) a teraz uczę się na 'obrone' :P

Napisano

poszukaj sobie informacji na stronach producentów oprogramowania renderującego, swego czasu chyba twórcy Mental Raya udostępniali sporo informacji o tym jak to działa "od kuchni" łącznie z rozpisanymi algorytmami, i niektórymi równaniami. Ale źródła nie podam bo poprostu nie pamiętam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności