Jump to content

Awaria Kompa! Pilne... pomocy... :(((


floo
 Share

Recommended Posts

hej!

 

Pracuje standardowo w trybie nocnym a tu nagle słyszę piszczenie z głośniczka przy każdym wciśnięciu klawisza...

 

System WinXP się zawiesił, no to reset, a tu po restarcie na klawiaturce świecą się wszystkie diody i komp piszczy jak się wciska klawisze, po kolejnym restarcie(wył i wł kompa) klawiaturka wciąż świeci tyle że tym razem bez reakcji na wciskanie.

Klawiatura jest pod stare złącze ps2 i póki co sprawdzała się znakomicie.

System działa tyle że bez klawiatury.

Kilku krotnie wyjmowałem i wkładałem kabel od klawiatury, bez skutecznie, nic to nie dało... :(

 

Czy ktoś z was miał podobny problem??

Co może być przyczyną takiej awarii??

 

trudno pracować gdy nie ma się klawaitury... :(

 

Za wszelkie pomocne odp z góry dziękuje...

 

Życzę udanego weekendu...

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Wygląda jak problem sprzętowy.

Zdejmij blachę i podociskaj wszystkie sprzęty do płyty.

 

Napisz do Wallopa, on chyba tu najbardziej się orientuje w hardwarze, może da radę zdiagnozować to zdalnie.

Link to comment
Share on other sites

wielkie dzięki, za podpowiedzi, uratowało mnie po raz kolejny tesco 24h... :]

 

zakupiłem nową klawiaturkę Technika pod usb... niestety... :(

 

co ciekawe w tym markecie była tylko jedna klawiatura(laptopowa) pod usb i to ta z gorszych :(

 

nawet logitechy za grubszą kasę były tylko pod ps2.

 

zaskakuje mnie to bardzo że producent technika pomyślał o tym żeby zrobić klawiaturkę pod usb i dać do niej przejściówkę na ps2, a microsoft, logitech i spółka nic.. :(

a może to chłyt marketingowy tesco, którego padłem ofiarą.. :P

 

no cóż, zakończyło się happyendem... i wciąż komputer nie przestaje mnie zaskakiwać, co jeszcze mi się popsuje w momencie gdy jest mi tak bardzo potrzebny...

 

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

nawet logitechy za grubszą kasę były tylko pod ps2.

Wszystkie logitechy jakie widziałem mają podwójną wtyczkę: ps2 + usb, więc chyba trafiłeś na klawiaturke z najniższej z możliwych półek... zresztą co tu dużo gadać - w tesco to można kupić mięso na gulasz, a nie sprzęt komputerowy ;)

Link to comment
Share on other sites

streaker zgadzam się z tym, tyle że to jedyny najbliższy sklep otwarty o 8:00 w sobotę... :)

 

klawiaturka uratowała kilka modeli które miałem o zrobienia...

jak się okazało nowa k. ma dodatkowy klawisz przy alt który świetnie się sprawdza w blenderze... ;)

 

ten logitech kosztował ok 80zł a drugi 150zł, jednak nie ma się czego spodziewać po tesco...

 

jak się nie ma koła, a trzeba jechać, to się jedzie na dojazdówce, wolno, lecz do przodu.. :]

 

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Touch tak, bardzo możliwe(nie wiedziałem) , tyle że do tesco miałem najbliżej...

 

a bez klawiatury komp nie jest już taki atrakcyjny i pożyteczny... ;P

 

dzięki za info, będę pamiętał o media...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy