tutomash Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Super praca!! Brakuje mi tylko tych zbliżających się helikopterów, dymu z flary i miasta w oddali, ale praca super.
mancubus Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 No i koniec ... Moglo by byc lepiej ale ciesze sie ze przynajmniej zdazylem w terminie. Bede z powrotem za kilka godzin i postaram sie wrzucic jakies statystyki, siatki i inne robocze screeny. Ale na razie wrzucam ostateczna wersje coby zdazyc : Link do wersji pelnowymiarowej zgodnie z regulaminem (2000x3400) http://img188.imageshack.us/img188/8166/wersjafinalna.jpg A tutaj mniejsza rozdzialka :
mancubus Napisano 12 Lipiec 2009 Autor Napisano 12 Lipiec 2009 No i przed snem jeszcze zdolalem upnac kilka screenow z produkcji. Jak juz wczesniej wspominalem i jak widac zolnierze sa bardzo low - poly, dym jest z hypervoxeli. do shadera biomasy uzylem sigmy2. No i wrzucilem troche zdjec - jest tego o wiele wiecej niz wykorzystalem ale lepiej miec wiecej refek niz za malo. Jak widac jest nawet "naukowiec" ale nie "wszedl" do obrazka :) Dym z voxelek Badziewne low poly Layout Kolejny Layout Sigma 2 Sesja zdjeciowa A tutaj screenshot z kompozycji
iacu Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 no........ teraz jest extra super !! postacie ..coz .. jestem w szoku jesli to bylo "prowizorka z braku czasu" !! powodzenia ! wg mnie walczysz o nagrode brachu !! kompozycja, pomtsl, wykonanie ! - super.
mirach Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 Super praca. Ale ta abberacja chromatyczna tak bije po oczach ze nie wiem. Fajna sesja zdieciowa :)
mrkrzysiek Napisano 25 Lipiec 2009 Napisano 25 Lipiec 2009 nom aberracja miejscami trochę za mocna ale i tak świetna praca, od początku po cichu Ci dopingowałem
happy-angel Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Tak jak poprzednicy praca super ale od aberacji bola oczy :)
Rekomendowane odpowiedzi