kozioo Napisano 30 Marzec 2004 Share Napisano 30 Marzec 2004 Nie moge sprawić żeby czasteczki się \"rozmazywały\" w trakcie ruchu. Wiem ze efekt jest możliwy, tylko nie wiem jak do niego doprowadzić:) Oczywiście jak włączyć mblura przy animacji boxa (a nawet torusa:)) wiem. Tylko te particle nie chcą współpracować. Jakies pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 30 Marzec 2004 Share Napisano 30 Marzec 2004 ja sie nie znam, ale w scanline nie wychodzil mi mblur a rederujac vrayem lub innym zenkiem wchodzisz w properties > object blur, mblur w redererze > turn on i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 30 Marzec 2004 Autor Share Napisano 30 Marzec 2004 No właśnie ja bym chciał w scanlinie. I wiem na 110% że się da, bo mam na dysku scenki w ktorych to działa:) Tylko że nie wiem jak to jest zrobione, bo mam wszystko tak samo (tzn. nie wszystko, tylko nie wiem czego nie mam) i jest źle. A chciałbym zostać przy scanlinie ze względu na jego szybkość i prostotę obsługi, bo w żadne GI przy kilkuset tysiącach particli nie będe się bawił przecież:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 30 Marzec 2004 Share Napisano 30 Marzec 2004 no w scanlinie to ladnie wychodzi mblur na super spray ale pf sie nie bawilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 30 Marzec 2004 Autor Share Napisano 30 Marzec 2004 Dalej nic sie nie dzieje:( Wrzuciłem scenke na serwer. Jakby ktoś chciał przyjżec się tym ustawieniom i cos o nich powiedzić:) http://members.lycos.co.uk/kozioo/pflmb.max plik mały, 160 kilo około. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 Widzę kozioo że masz ten sam problem co ja :). A lekarstwo jest na to takie: w oknie particle view masz klocki. Klikasz ppm na nagłówku od klocka odpowiedzialnego za particle (ten za rendering jes 1), a tam potem juz pisze jak drut motion blur :). Acha jak chcesz lepsze efekty to nie zapomnij do drugiego klocka dodać dynamic maps i operatora delete. W rewanżu możesz zapodać mi jakiś sposób na te moje cholerne iskierki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 31 Marzec 2004 Autor Share Napisano 31 Marzec 2004 No rzeczywiście działa:D Dzięki. A co do iskierek, to pomyśle:] To maja być takie od spawania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 31 Marzec 2004 Share Napisano 31 Marzec 2004 yes :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2004 Po wielu testach doszedłem do wniosku ze najlepiej jest chyba używać motion blura z kamerki:) Jako \"multi-pass effect\". Co prawda czas renderu jednej klatki sie wydłuża, ale ładnie to wygląda i ma się nad tym troszke większą kontrolę. A co do tych iskier to wczoraj udało mi się dojsć do czegoś takiego http://members.lycos.co.uk/kozioo/spark.rar filmik *.mov ok. 1,4 mb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 ładne :) . Jak się obrobię to jutro zarzucę na server co mi wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się