Double_G Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Chcę wyexportować scenkę zrobioną w Blenderze razem z nałożonymi texturami do 3ds maxa. Da się to jakoś zrobić? Wiem jak wyexportować sam model ale nie wiem co potem zrobić żebym nie musiał wszystkiego od nowa mapowac w maxie.
BLADE Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 wyeksportuj do formatu obj i powinno byc ok
Double_G Napisano 13 Czerwiec 2009 Autor Napisano 13 Czerwiec 2009 Kiedy exportuję do obj robi mi się takie coś a powinno to wyglądać tak Co robię źle, że to się tak kaszani?
Ania Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Sprawdź czy masz błędy w modelu (remove doubles, recalculate normals outside). 1
floo Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia: modeli i animacji do Maxa... warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak... http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855 Pozdrawiam! P.s. Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P
Skoti Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia: modeli i animacji do Maxa... warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak... http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855 Pozdrawiam! P.s. Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P Spoko tylko blender ma słabe eksportery do fbx, a lepiej użyć collada - to jest standard który ma dobre eksportery/importery do praktycznie każdego programu;].
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się