Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę wyexportować scenkę zrobioną w Blenderze razem z nałożonymi texturami do 3ds maxa. Da się to jakoś zrobić? Wiem jak wyexportować sam model ale nie wiem co potem zrobić żebym nie musiał wszystkiego od nowa mapowac w maxie.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Kiedy exportuję do obj robi mi się takie coś

 

maxl.th.png

 

a powinno to wyglądać tak

 

blenderv.th.png

 

Co robię źle, że to się tak kaszani?

Napisano

Sprawdź czy masz błędy w modelu (remove doubles, recalculate normals outside).

Napisano
polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia:

 

modeli i animacji do Maxa...

 

warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak...

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855

 

Pozdrawiam!

 

P.s.

 

Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P

 

Spoko tylko blender ma słabe eksportery do fbx, a lepiej użyć collada - to jest standard który ma dobre eksportery/importery do praktycznie każdego programu;].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności