Napisano 13 Czerwiec 200915 l Chcę wyexportować scenkę zrobioną w Blenderze razem z nałożonymi texturami do 3ds maxa. Da się to jakoś zrobić? Wiem jak wyexportować sam model ale nie wiem co potem zrobić żebym nie musiał wszystkiego od nowa mapowac w maxie.
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Autor Kiedy exportuję do obj robi mi się takie coś a powinno to wyglądać tak Co robię źle, że to się tak kaszani?
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Sprawdź czy masz błędy w modelu (remove doubles, recalculate normals outside).
Napisano 13 Czerwiec 200915 l polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia: modeli i animacji do Maxa... warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak... http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855 Pozdrawiam! P.s. Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P
Napisano 13 Czerwiec 200915 l polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia: modeli i animacji do Maxa... warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak... http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855 Pozdrawiam! P.s. Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P Spoko tylko blender ma słabe eksportery do fbx, a lepiej użyć collada - to jest standard który ma dobre eksportery/importery do praktycznie każdego programu;].
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto