Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę wyexportować scenkę zrobioną w Blenderze razem z nałożonymi texturami do 3ds maxa. Da się to jakoś zrobić? Wiem jak wyexportować sam model ale nie wiem co potem zrobić żebym nie musiał wszystkiego od nowa mapowac w maxie.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
polecam format FBX z tego co wiem świetnie się sprawdza do przenoszenia:

 

modeli i animacji do Maxa...

 

warto skorzystać z tego convertera gdyby coś było nie tak...

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=10775855

 

Pozdrawiam!

 

P.s.

 

Format Obj też jest dobry tyle że z tego co wiem nie obsługuje kilku kanałów dla textury...:P

 

Spoko tylko blender ma słabe eksportery do fbx, a lepiej użyć collada - to jest standard który ma dobre eksportery/importery do praktycznie każdego programu;].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności