tob01 Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 (edited) Witam, od jakiegoś czasu pracuje sobie nad różnymi obiektami i je skompletowałem własnie i chce przedstawić. Szkoda, że na bitwę się spóźniłem bo by może pasowało. Jest to tajne laboratorium, które pracuje nad głową, która wydobywać będzie idealne dźwięki. Musi być ona napędzana specjalną mieszanką, której głowym składnikiem jest... (o tym może później) :) Wiem wiem, bez składu i ładu ale co tam :P jak sie bawić to się bawić. Przynajmniej pouczę sie teksturowania. Wszystkie modele i tekstury moje. Edited June 20, 2009 by tob01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BizU Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 głowa jeszcze ma za jednolitą texturkę, ale za to jest na wysokości zadania. Ciekawy jestem co dalej będzie. Nie wiem czemu ale nie podoba mi się ten wypełniony na maxa słoik. Jakoś strasznie dziwnie to wygląda i nie moge sprecyzować co mi w nim nie odpowiada, to czy jest wypełniony tak, czy kolor? nie wiem ogólnie jakoś nie działa to. Pozdrawiam i zapraszam na IRC'a Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 za bardzo sie blyszczy ten sloik ;P pomysl imo fajny. pewnie napedzany kisielem xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 pojechane:D daje rade, widać postępy heaven, nie do końca trafiłeś:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
tob01 Posted June 21, 2009 Author Share Posted June 21, 2009 dorobiłem kolejne urządzenie, w którym badany będzie główny składnik. Jeszcze wip. aaa i na podłogę nie zwracać uwagi pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BiX Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 haha to co na irc'u pokazywałeś :D prze******... ta zasilana czyms głowa mnie rozwala i filtrator 69 xD pozdroooooo man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szysia565 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Brawo za pomysł :D Cenię, jak ktoś potrafi wylecieć z czymś innym jak wizka ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tob01 Posted June 22, 2009 Author Share Posted June 22, 2009 hehe, dziekuje za poparcie :} Ale widocznie tylko nielicznym podoba się "coś innego" :) up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szysia565 Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Fajnie. Naprawdę fajnie :D Mógłbyś trochę się światełkiem pobawić... Jak na ten klimat, mogło by być trochę ciemniej. Np weź, wyłącz jedną z tych podłużnych żarówek, żeby wyglądało że się zepsuła ;p I ta ściana po prawej stronie kadru tak jakby nie w temacie. Porównaj sobie z tą przy której stoi maszyneria. Rozumiem że to może z czego innego jest zrobione, ale dlaczego jedna uległa zniszczeniu, a druga nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekb89 Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 szysia565 nie widzisz że to jest dopiero obiekt bez textur ? :) przeciez to wip i na takie rzeczy trzeba samemu zwracac uwagę autor dopero na pewno stworzy texturke... a wracając bardzo fajny pomysł i jakość renderów też spoko tylko własnie za jasno ktos miał dobry pomysł ze zgaszeniem jażeniówki albo danie jej takiego koloru jakby dopiero się zapalała gdy coś ze starterem jest nie tak wiesz taki zółtawy czy cóś albo calkiem wlasnie ja zgasic... pozdrawiam i pwodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadmaster Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) Hmmm... mnie się scenka podoba:) może troszeczkę za bardzo ten szklany "pojemnik" się błyszczy, i może jakby był prawie pełny a nie pełny? Ja jestem początkujący więc wiesz nie musisz brać tego co napisałem do siebie:) PS. mam pytanko jak zrobić takie światło, tak żeby ta żarówka faktycznie świeciła. Bo jak dam jakieś światło do wymodelowanej żarówki/klosza to nic to nie daje, a tutaj u Ciebie bardzo fajny efekt to daje:) byłbym wdzięczny za pomoc:) i czekam na kolejne rendery:) Edited June 26, 2009 by deadmaster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now