Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Sturmgeschutz III - działo szturmowe


POLW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wystawiam ponownie , w zalaczeniu obrazki:

stug1.jpg

 

stug2.jpg

 

POMOCY W OTEKSTUROWANIU

jak najszybciej i najlepiej, jaka metoda

nalozyc unwarpa i malowac w Photo

przydaly by sie jakies rady i wskazowki:

 

Komentarze mile widziane:

Narka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Troche sterylny bo bez texturek:(

 

 

stug%20c.jpg

 

Co do gasienic to sie zastanawiam jak je wymodelowac, czy je dosc dobrze wymodelowac ,czy sobie darowac i je tylko otexturowac?

wymodelowalem je i po daniu arraya plik ma 5MB- i to sama gasienica nie mowiac o kolach , a trza pamietac ze jeszcze po drugiej stronie tez by sie przydala:)

 

A W SPRAWIE MAPOWANIA KTOS POMOZE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokarz te gąsienice...

Nawet sobie nie mogę wyobrazić tak dobrego modelu z kiepskimi gąsienicami...:| Konicznie musisz je dokładnie odwzorować. :D Nieważne ile będzie to zajmowało...

 

Czołg bez dobrych gąsienic to tak jakby wózek dziecięcy bez kółek...:P:D

 

Co do mapowania napewno znajdzie się grono pomocników...:P Tylko skończ model...

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny czolg, duzo szczegolow, super.

 

Bylo by jeszcze lepiej gdybys pokazal nam gasienice i referencje.

Co do teksturowania to musisz wybrac metade jaka najbardziej ci odpowiada, ja np. nie wyobrazam sobie teksturowania przez Unwrap.

 

EDIT: Ja gasienice robilem recznie, to znaczy wymodelowalem ogniwo, a potem z godnie z referencjami je ukladam, ewentualnie modyfikowalem. Ta metoda daje zadowalajace efekty i naprawde nie jest czasochlonna.

A rozmiarem pliku sie nie przejmuj moj czolg ma ok 25MB (sic!)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zalaczam gasienice :)

 

stug%20fok.jpg

 

troche musze ja dopracowac - zęby kola napedowego wystaja tam gdzie nie trzeba, pozatym ogniwo musze zmienic bo nieodpowiada orginalowi (niemam szczegolowego zdjecia jak ono powinno wygladac:( )

 

a ogniwo powielam przez Array + PathDeform (jest troche zabawy aby wszystko wyprostowac)- niewiem dlaczego sciezka pojawia sie pod roznymi katami ? moze ktos wyjasni? ( obok bez Arraya)

ponizej screenshoot

o co tu chodzi pivot point? uklad wsp? moze ktos wie?

tworzaca.jpg

 

po poprawce gasienicy to by bylo wszystko z modelowania

na otexturowany model \"chyba\" trzeba bedzie dluzej poczekac

 

Narka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz...jak chcesz to potrafisz...:P

Odradzam Path Deform\'a...bardzo znieształca gąsienice...

Najlepiej używać Spacing Tool\'a, a następnie ręcznie obracać ogniwa...Ta metoda daje nalepsze rezultaty...

Mimo wszystko teraz nie wygląda to źle...nawet bardzo dobrze...:D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Path deform pozwala na latwo animacje, a mysle zeby cos fajnego zrobic.

Co do kola to nie ma opony, jednak guma/y (bandaze gumowe) kiepsko wyszly , jak poprawiw gasienice to sprobuje cos z tym zrobic.

Co do fartuchow - to chodzi o ekrany pancerne po bokach dziala? beda w 2 ver

 

Czekam na porady co do mapowania , albo linka do jakiegos dobrego tutka:)

 

Narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności