Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Wystawiam ponownie , w zalaczeniu obrazki:

stug1.jpg

 

stug2.jpg

 

POMOCY W OTEKSTUROWANIU

jak najszybciej i najlepiej, jaka metoda

nalozyc unwarpa i malowac w Photo

przydaly by sie jakies rady i wskazowki:

 

Komentarze mile widziane:

Narka

 

 

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiatm i powodzenia życzę...:)

Narazie bardzo fajnie się zapowiada :) Sporo zrobione...

Czekam na gąsienice :)

 

Pozdr

Napisano

Trzeba sobie radzić powiedział baca zawiązująć buta gąsienicą :)

Napisano
  • Autor

Troche sterylny bo bez texturek:(

 

 

stug%20c.jpg

 

Co do gasienic to sie zastanawiam jak je wymodelowac, czy je dosc dobrze wymodelowac ,czy sobie darowac i je tylko otexturowac?

wymodelowalem je i po daniu arraya plik ma 5MB- i to sama gasienica nie mowiac o kolach , a trza pamietac ze jeszcze po drugiej stronie tez by sie przydala:)

 

A W SPRAWIE MAPOWANIA KTOS POMOZE?

Napisano

Pokarz te gąsienice...

Nawet sobie nie mogę wyobrazić tak dobrego modelu z kiepskimi gąsienicami...:| Konicznie musisz je dokładnie odwzorować. :D Nieważne ile będzie to zajmowało...

 

Czołg bez dobrych gąsienic to tak jakby wózek dziecięcy bez kółek...:P:D

 

Co do mapowania napewno znajdzie się grono pomocników...:P Tylko skończ model...

 

Pozdr

Napisano

Bardzo ladny czolg, duzo szczegolow, super.

 

Bylo by jeszcze lepiej gdybys pokazal nam gasienice i referencje.

Co do teksturowania to musisz wybrac metade jaka najbardziej ci odpowiada, ja np. nie wyobrazam sobie teksturowania przez Unwrap.

 

EDIT: Ja gasienice robilem recznie, to znaczy wymodelowalem ogniwo, a potem z godnie z referencjami je ukladam, ewentualnie modyfikowalem. Ta metoda daje zadowalajace efekty i naprawde nie jest czasochlonna.

A rozmiarem pliku sie nie przejmuj moj czolg ma ok 25MB (sic!)

 

Pozdrawiam

 

Napisano
  • Autor

Witam zalaczam gasienice :)

 

stug%20fok.jpg

 

troche musze ja dopracowac - zęby kola napedowego wystaja tam gdzie nie trzeba, pozatym ogniwo musze zmienic bo nieodpowiada orginalowi (niemam szczegolowego zdjecia jak ono powinno wygladac:( )

 

a ogniwo powielam przez Array + PathDeform (jest troche zabawy aby wszystko wyprostowac)- niewiem dlaczego sciezka pojawia sie pod roznymi katami ? moze ktos wyjasni? ( obok bez Arraya)

ponizej screenshoot

o co tu chodzi pivot point? uklad wsp? moze ktos wie?

tworzaca.jpg

 

po poprawce gasienicy to by bylo wszystko z modelowania

na otexturowany model \"chyba\" trzeba bedzie dluzej poczekac

 

Narka

 

 

Napisano

No widzisz...jak chcesz to potrafisz...:P

Odradzam Path Deform\'a...bardzo znieształca gąsienice...

Najlepiej używać Spacing Tool\'a, a następnie ręcznie obracać ogniwa...Ta metoda daje nalepsze rezultaty...

Mimo wszystko teraz nie wygląda to źle...nawet bardzo dobrze...:D

 

Pozdr

Napisano

no właśnie path deform kaszani strasznie.

 

a co do modelowania to gdzie fartuchy???????

Napisano
  • Autor

Path deform pozwala na latwo animacje, a mysle zeby cos fajnego zrobic.

Co do kola to nie ma opony, jednak guma/y (bandaze gumowe) kiepsko wyszly , jak poprawiw gasienice to sprobuje cos z tym zrobic.

Co do fartuchow - to chodzi o ekrany pancerne po bokach dziala? beda w 2 ver

 

Czekam na porady co do mapowania , albo linka do jakiegos dobrego tutka:)

 

Narka

Napisano

hehe super ale to co

powiedzial Chveti czy te koleczka maja opone??

przynajmniej tak to wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności