Napisano 31 Marzec 200421 l Witam Wystawiam ponownie , w zalaczeniu obrazki: POMOCY W OTEKSTUROWANIU jak najszybciej i najlepiej, jaka metoda nalozyc unwarpa i malowac w Photo przydaly by sie jakies rady i wskazowki: Komentarze mile widziane: Narka
Napisano 31 Marzec 200421 l Wiatm i powodzenia życzę...:) Narazie bardzo fajnie się zapowiada :) Sporo zrobione... Czekam na gąsienice :) Pozdr
Napisano 31 Marzec 200421 l Autor Troche sterylny bo bez texturek:( Co do gasienic to sie zastanawiam jak je wymodelowac, czy je dosc dobrze wymodelowac ,czy sobie darowac i je tylko otexturowac? wymodelowalem je i po daniu arraya plik ma 5MB- i to sama gasienica nie mowiac o kolach , a trza pamietac ze jeszcze po drugiej stronie tez by sie przydala:) A W SPRAWIE MAPOWANIA KTOS POMOZE?
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Pokarz te gąsienice... Nawet sobie nie mogę wyobrazić tak dobrego modelu z kiepskimi gąsienicami...:| Konicznie musisz je dokładnie odwzorować. :D Nieważne ile będzie to zajmowało... Czołg bez dobrych gąsienic to tak jakby wózek dziecięcy bez kółek...:P:D Co do mapowania napewno znajdzie się grono pomocników...:P Tylko skończ model... Pozdr
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Bardzo ladny czolg, duzo szczegolow, super. Bylo by jeszcze lepiej gdybys pokazal nam gasienice i referencje. Co do teksturowania to musisz wybrac metade jaka najbardziej ci odpowiada, ja np. nie wyobrazam sobie teksturowania przez Unwrap. EDIT: Ja gasienice robilem recznie, to znaczy wymodelowalem ogniwo, a potem z godnie z referencjami je ukladam, ewentualnie modyfikowalem. Ta metoda daje zadowalajace efekty i naprawde nie jest czasochlonna. A rozmiarem pliku sie nie przejmuj moj czolg ma ok 25MB (sic!) Pozdrawiam
Napisano 1 Kwiecień 200421 l Autor Witam zalaczam gasienice :) troche musze ja dopracowac - zęby kola napedowego wystaja tam gdzie nie trzeba, pozatym ogniwo musze zmienic bo nieodpowiada orginalowi (niemam szczegolowego zdjecia jak ono powinno wygladac:( ) a ogniwo powielam przez Array + PathDeform (jest troche zabawy aby wszystko wyprostowac)- niewiem dlaczego sciezka pojawia sie pod roznymi katami ? moze ktos wyjasni? ( obok bez Arraya) ponizej screenshoot o co tu chodzi pivot point? uklad wsp? moze ktos wie? po poprawce gasienicy to by bylo wszystko z modelowania na otexturowany model \"chyba\" trzeba bedzie dluzej poczekac Narka
Napisano 2 Kwiecień 200421 l No widzisz...jak chcesz to potrafisz...:P Odradzam Path Deform\'a...bardzo znieształca gąsienice... Najlepiej używać Spacing Tool\'a, a następnie ręcznie obracać ogniwa...Ta metoda daje nalepsze rezultaty... Mimo wszystko teraz nie wygląda to źle...nawet bardzo dobrze...:D Pozdr
Napisano 2 Kwiecień 200420 l no właśnie path deform kaszani strasznie. a co do modelowania to gdzie fartuchy???????
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Ja swoja gasienice nakaladalem recznie wbrew pozorom to wcale nie taka ciezka praca.
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Autor Path deform pozwala na latwo animacje, a mysle zeby cos fajnego zrobic. Co do kola to nie ma opony, jednak guma/y (bandaze gumowe) kiepsko wyszly , jak poprawiw gasienice to sprobuje cos z tym zrobic. Co do fartuchow - to chodzi o ekrany pancerne po bokach dziala? beda w 2 ver Czekam na porady co do mapowania , albo linka do jakiegos dobrego tutka:) Narka
Napisano 2 Kwiecień 200420 l hehe super ale to co powiedzial Chveti czy te koleczka maja opone?? przynajmniej tak to wyglada
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto