POLW Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Witam Wystawiam ponownie , w zalaczeniu obrazki: POMOCY W OTEKSTUROWANIU jak najszybciej i najlepiej, jaka metoda nalozyc unwarpa i malowac w Photo przydaly by sie jakies rady i wskazowki: Komentarze mile widziane: Narka
empik Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 zmien tema a co dao dzialka to spox czekam a nowe renderki
Falcrum Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Wiatm i powodzenia życzę...:) Narazie bardzo fajnie się zapowiada :) Sporo zrobione... Czekam na gąsienice :) Pozdr
Orion Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Trzeba sobie radzić powiedział baca zawiązująć buta gąsienicą :)
POLW Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 Troche sterylny bo bez texturek:( Co do gasienic to sie zastanawiam jak je wymodelowac, czy je dosc dobrze wymodelowac ,czy sobie darowac i je tylko otexturowac? wymodelowalem je i po daniu arraya plik ma 5MB- i to sama gasienica nie mowiac o kolach , a trza pamietac ze jeszcze po drugiej stronie tez by sie przydala:) A W SPRAWIE MAPOWANIA KTOS POMOZE?
Falcrum Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 Pokarz te gąsienice... Nawet sobie nie mogę wyobrazić tak dobrego modelu z kiepskimi gąsienicami...:| Konicznie musisz je dokładnie odwzorować. :D Nieważne ile będzie to zajmowało... Czołg bez dobrych gąsienic to tak jakby wózek dziecięcy bez kółek...:P:D Co do mapowania napewno znajdzie się grono pomocników...:P Tylko skończ model... Pozdr
empik Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 wlasnie daj gosienice bo wyglada jak by w powietrzu wisial
Krzysiek Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 Bardzo ladny czolg, duzo szczegolow, super. Bylo by jeszcze lepiej gdybys pokazal nam gasienice i referencje. Co do teksturowania to musisz wybrac metade jaka najbardziej ci odpowiada, ja np. nie wyobrazam sobie teksturowania przez Unwrap. EDIT: Ja gasienice robilem recznie, to znaczy wymodelowalem ogniwo, a potem z godnie z referencjami je ukladam, ewentualnie modyfikowalem. Ta metoda daje zadowalajace efekty i naprawde nie jest czasochlonna. A rozmiarem pliku sie nie przejmuj moj czolg ma ok 25MB (sic!) Pozdrawiam
POLW Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Napisano 1 Kwiecień 2004 Witam zalaczam gasienice :) troche musze ja dopracowac - zęby kola napedowego wystaja tam gdzie nie trzeba, pozatym ogniwo musze zmienic bo nieodpowiada orginalowi (niemam szczegolowego zdjecia jak ono powinno wygladac:( ) a ogniwo powielam przez Array + PathDeform (jest troche zabawy aby wszystko wyprostowac)- niewiem dlaczego sciezka pojawia sie pod roznymi katami ? moze ktos wyjasni? ( obok bez Arraya) ponizej screenshoot o co tu chodzi pivot point? uklad wsp? moze ktos wie? po poprawce gasienicy to by bylo wszystko z modelowania na otexturowany model \"chyba\" trzeba bedzie dluzej poczekac Narka
Falcrum Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 No widzisz...jak chcesz to potrafisz...:P Odradzam Path Deform\'a...bardzo znieształca gąsienice... Najlepiej używać Spacing Tool\'a, a następnie ręcznie obracać ogniwa...Ta metoda daje nalepsze rezultaty... Mimo wszystko teraz nie wygląda to źle...nawet bardzo dobrze...:D Pozdr
filuh Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 no właśnie path deform kaszani strasznie. a co do modelowania to gdzie fartuchy???????
Archangel Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Ja swoja gasienice nakaladalem recznie wbrew pozorom to wcale nie taka ciezka praca.
POLW Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Napisano 2 Kwiecień 2004 Path deform pozwala na latwo animacje, a mysle zeby cos fajnego zrobic. Co do kola to nie ma opony, jednak guma/y (bandaze gumowe) kiepsko wyszly , jak poprawiw gasienice to sprobuje cos z tym zrobic. Co do fartuchow - to chodzi o ekrany pancerne po bokach dziala? beda w 2 ver Czekam na porady co do mapowania , albo linka do jakiegos dobrego tutka:) Narka
empik Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 hehe super ale to co powiedzial Chveti czy te koleczka maja opone?? przynajmniej tak to wyglada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się