ptaszek Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 Hej. Sprawa wyglada tak. Animuje swierszcza a raczej konika polnego i on ma czulki a czulki maja kosci a kosci maja IKhandlery. No i jak on glowa macha to chcialbym zeby te IKhandlery podazaly za glowa ale z opoznieniem lekkim.. zeby byly "gibkie" a nie "sztywne". No wiadomo o co chodzi:) jest na to jakas opcja? Pozdrawiam i z gory dzieki!
Destroyer Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 spróbuj fk zaznacz hierarhię i ręcznie albo daj spline ik zrób z krzywej softbody i zasymuluj
ptaszek Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Napisano 24 Czerwiec 2009 dzieki maan! :) dam znac jak poszlo
Orangegraphics Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 modyfikator flex? nie wiem, rzucam z głowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się