Marcin Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 W koncu postanowilem rozwiazac problem duszacy mnie i wielu innych uzytkownikow maxa,shaga i brazila.jak zrobic aby futerko lub hair emitowalo i odbieralo GI ? konwertowanie na mesha w emiterze niedziala przypisanie Utility material niedziala wiec jak to do ***** zrobic......? moze jest jakas ukryta opcja ? po konwertowaniu fura na mesha podczas renderingu niema nic ......wiec jesli ktos wie jak to zrobic niech sie tym podzieli.....
Gość User190 Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Bo to nie działa po prostu razem... najlepiej render wykonać w brazilu, a później futerko z shaga domontować w shopce..
Marcin Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 eh M@ti a jednak dziala.po przestudiowaniu opcji shaga znalazlem przycist w tabeli geometry,wystarczy zaznaczyc enable w geometry i siatka fura jest przeliczana jako mesh :). Wiec jezeli co to od poczatku...... w evoirment walnac fura i po ustawieniu wszystkiego co nas interesuje zaznaczyc enable w zakladce geometry :)
Yansen Napisano 7 Kwiecień 2004 Napisano 7 Kwiecień 2004 Jak się to przekłada na zmianę szybkości renderowania?
Marcin Napisano 7 Kwiecień 2004 Autor Napisano 7 Kwiecień 2004 przeklada sie to tak jak mesh.bo .....tam jest taki cisk jak eseminate costam...no i on ci po nacisnieciu (na prosty jezyk bo kto wie to moga dzieci czytac:) ) powie ile poly liczy sam fur czyli najprostrze rozwiazanie.......czyli od poczatku ; po wlaczeniu geometry fur jest jako mesh
Gość User190 Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Ooooo!! no to git - można wreszcie futrzaki robić w brazilu ;)
kozioo Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 Tja.... Ale ile poly to pożera... Chore ilości...
Marcin Napisano 9 Kwiecień 2004 Autor Napisano 9 Kwiecień 2004 heh za takie cos sie placi.....cieszcie sie ze wogle zalozylem taki temat i doszlo do skutku (i tak go sam rozwiazalem:))
Gość User190 Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Hehe, kto nie szuka ten nie znajduje :P
Marcin Napisano 1 Maj 2004 Autor Napisano 1 Maj 2004 we sumie ta opcja przeciez dziala w kazdym rendeze...wiec wszyscy moga byc szczesliwi..konvertujac swoj fur do mesha icudownie dodajac GI hehe fajnie to teraz wspolpracuje...sprobujcie ....zastanawia mnie jeszcze co sie dzieje z shave&haircut (splutterfisha)..moze wy cos wiecie....
Bacry Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 POzostaje jeszcze problem shadera, który pod Vrayem niestety nie jest widoczny :(
hcpiter Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 A własnie jak mozna w Vreju zrenderenowac siersc i jej shader. A moze lepiej pobawic sie V-ray fur ?
Bacry Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 sposób taki jak napisał Marcin chociaż bez tego też będzie działało. tylko materiał musisz zrobić za pomocą standard (shagowy shader odpada) lub vray material
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się