Paul Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 Zrobiłem box, instet na jednej ściance, extrude - mam pudełko, chciałem potestować vraydispace - zaznaczam jednego face'a (podłoże), daję vraydispace, ale w renderze kaszanią mi się też ścianki boczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 mapowanie pomaga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2009 A mógłbyś dokładnie napisać? Próbuję na jeszcze prostszym modelu. Box, zaznaczam różne face'y, na każdy daję materiał. Dodatkowo na każdy face osobno daję UVW Map. Dalej zaznaczam kolejny, najpierw daję vraydispace, potem UVW map i dispace mam dalej na całym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 3 Lipiec 2009 Share Napisano 3 Lipiec 2009 zmapuj resztę poligonów tak aby miały kolor dla którego vraydisplace nie będzie miał widocznego wpływu, np wybrany poligon ma twoją mapę a reszta ma czarną mapę, vray zadziała na te poligony ale nie zauważysz ponieważ nie przesunie ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się