Skocz do zawartości

Kuchnia 3d - uwagi i opinie, co do porawki


fioleczek

Rekomendowane odpowiedzi

witam, chciałbym się podzielić z wami wnętrzem kuchnii, które niedawno zrobilem, potrzebuję waszej rady , co jeszcze moge zmienić, co poprawić, w zasadzie zaczynam przygodę z maxem, ale widze ze to jest COŚ co lubie :D,

 

 

pozdrawiam, i proszę o dobrą krytykę :)

 

 

60ef0ca368f8e1a9.jpg

 

 

 

 

 

img.php?mode=show&file=7245&height=600&width=800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dynamika dynamiką, ale u ciebie wyglada jakby ktos byl pod wplywem srodkow wyskokowych. Perspektywa za oknem nie zgadza sie z tym co masz w srodku.

Tekstury moze jakies sa, ale nie masz zadnego zroznicowania w materialach, kafelki w zasadzie nie roznia sie od drewna jesli chodzi o shading. No i masa plam od swiatla.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

O.o Ale krawędzie między miejscami oświetlonymi i nieoświetlonymi, są tak wyraźne jakby to scanline był... Zgaduję dalej... Vray?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słońce za mocne, tracisz na ekspozycji, do tego w kuchni montuje się zlewy, a nie umywalki. ;) Daj jakiegoś glossa na drewno może. Wrzuć vraylighta w okno, powinno Ci to chociaż troszkę rozwiązać problem plam. Porzuciłbym te "dynamiczne" ujęcia z obróconą kamerą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Fioleczek, prosisz o sugestie, a nie o zgadywanie. No spoko, ale najpierw wypadałoby chociaż powiedzieć czym to liczysz. A tak poza tym to słuchaj pressentera. Wie co gada. Wstaw VrayLight'a w okno ;)

Jeszcze jedno pytanko, żeby nie było zgadywanek; Co to za color mapping?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fcd11e199b50c3e0.jpg

 

 

Witam,

 

po pewnym czasie pracy i odpoczynku, wrzucam poprawke ostatniej wersji,

- zmieniony zlew i piekarnik ;p oraz tło za oknem ( które w dalszym ciągu jakoś nie gra)

 

parametry rendera - Vray:

 

-image sampler- adaptive QMC

-antialiasing - mitchel-netrravali ( blur 0,2 ' ringing 0,12 ) co zrobić zeby plam nie bylo??

-indirect illumination- primary 1,51 irradiance map high

secondary 0,85 quasi-monte carlo subdivs 30

-envinroment(skylight) 0,6 white

reflection/refraction 1,0 black

 

-color mapping HSV exponential

-swiatło za oknem to spot imitujący słonce ( lekka żółć) vrayShadow, intensywność 1,6

 

kamera to vrayphysical -

 

film gate 35mm

focal lenght 25mm

f-number 8

shutter speed 2,5

film speed ISO 700

 

czy wydaje sie wam, że kamerka prześwietla rendera? czy jest dobrze ustawiona?

 

prosze o dalszą korektę mojej pracy:))

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności