Napisano 6 Lipiec 200915 l witam, chciałbym się podzielić z wami wnętrzem kuchnii, które niedawno zrobilem, potrzebuję waszej rady , co jeszcze moge zmienić, co poprawić, w zasadzie zaczynam przygodę z maxem, ale widze ze to jest COŚ co lubie :D, pozdrawiam, i proszę o dobrą krytykę :)
Napisano 6 Lipiec 200915 l A jeżeli zwykła camera to camera correction :) W głowie mi się kręci jak na to patrzę :) Wstawiłeś chyba umywalkę zamiast zlewu, piekarnik wygląda jak pralka.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Autor a co sądzicie o samym świetle, oteksturowaniu? kamerka z premedytacją jest przekręcona żeby wprowadzić dynamike ( np krecenie w glowie ;p) juz wiem ze umywalka i kuchenka do wymiany pojdą:D
Napisano 7 Lipiec 200915 l Dynamika dynamiką, ale u ciebie wyglada jakby ktos byl pod wplywem srodkow wyskokowych. Perspektywa za oknem nie zgadza sie z tym co masz w srodku. Tekstury moze jakies sa, ale nie masz zadnego zroznicowania w materialach, kafelki w zasadzie nie roznia sie od drewna jesli chodzi o shading. No i masa plam od swiatla. pozdrawiam
Napisano 8 Lipiec 200915 l Autor a w jak sposob mozna wyeliminowac takie plamy od światel? i gdzie konkretnie mozna poprawic shading?
Napisano 13 Lipiec 200915 l Co to za silnik? Wygląda trochę jak scalnine.... scanline takich plam nie robi ;)
Napisano 13 Lipiec 200915 l O.o Ale krawędzie między miejscami oświetlonymi i nieoświetlonymi, są tak wyraźne jakby to scanline był... Zgaduję dalej... Vray?
Napisano 13 Lipiec 200915 l te plamy sa od presetu wyswietlania, ja szczele ze to mitchell narobil takie plamy...
Napisano 13 Lipiec 200915 l To słońce za mocne, tracisz na ekspozycji, do tego w kuchni montuje się zlewy, a nie umywalki. ;) Daj jakiegoś glossa na drewno może. Wrzuć vraylighta w okno, powinno Ci to chociaż troszkę rozwiązać problem plam. Porzuciłbym te "dynamiczne" ujęcia z obróconą kamerą.
Napisano 13 Lipiec 200915 l haha dopiero teraz zauwazylem :D, z ta fota za oknem wyglada jakby blok sie mial przewracac w tyl z pozycji kamerzysty:D
Napisano 13 Lipiec 200915 l Fioleczek, prosisz o sugestie, a nie o zgadywanie. No spoko, ale najpierw wypadałoby chociaż powiedzieć czym to liczysz. A tak poza tym to słuchaj pressentera. Wie co gada. Wstaw VrayLight'a w okno ;) Jeszcze jedno pytanko, żeby nie było zgadywanek; Co to za color mapping?
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor Witam, po pewnym czasie pracy i odpoczynku, wrzucam poprawke ostatniej wersji, - zmieniony zlew i piekarnik ;p oraz tło za oknem ( które w dalszym ciągu jakoś nie gra) parametry rendera - Vray: -image sampler- adaptive QMC -antialiasing - mitchel-netrravali ( blur 0,2 ' ringing 0,12 ) co zrobić zeby plam nie bylo?? -indirect illumination- primary 1,51 irradiance map high secondary 0,85 quasi-monte carlo subdivs 30 -envinroment(skylight) 0,6 white reflection/refraction 1,0 black -color mapping HSV exponential -swiatło za oknem to spot imitujący słonce ( lekka żółć) vrayShadow, intensywność 1,6 kamera to vrayphysical - film gate 35mm focal lenght 25mm f-number 8 shutter speed 2,5 film speed ISO 700 czy wydaje sie wam, że kamerka prześwietla rendera? czy jest dobrze ustawiona? prosze o dalszą korektę mojej pracy:)) pozdrawiam,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto