Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, chciałbym się podzielić z wami wnętrzem kuchnii, które niedawno zrobilem, potrzebuję waszej rady , co jeszcze moge zmienić, co poprawić, w zasadzie zaczynam przygodę z maxem, ale widze ze to jest COŚ co lubie :D,

 

 

pozdrawiam, i proszę o dobrą krytykę :)

 

 

60ef0ca368f8e1a9.jpg

 

 

 

 

 

img.php?mode=show&file=7245&height=600&width=800

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jeżeli zwykła camera to camera correction :)

 

W głowie mi się kręci jak na to patrzę :)

 

Wstawiłeś chyba umywalkę zamiast zlewu, piekarnik wygląda jak pralka.

Napisano
  • Autor

a co sądzicie o samym świetle, oteksturowaniu? kamerka z premedytacją jest przekręcona żeby wprowadzić dynamike ( np krecenie w glowie ;p) juz wiem ze umywalka i kuchenka do wymiany pojdą:D

Napisano

Dynamika dynamiką, ale u ciebie wyglada jakby ktos byl pod wplywem srodkow wyskokowych. Perspektywa za oknem nie zgadza sie z tym co masz w srodku.

Tekstury moze jakies sa, ale nie masz zadnego zroznicowania w materialach, kafelki w zasadzie nie roznia sie od drewna jesli chodzi o shading. No i masa plam od swiatla.

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

a w jak sposob mozna wyeliminowac takie plamy od światel? i gdzie konkretnie mozna poprawic shading?

Napisano

Co to za silnik? Wygląda trochę jak scalnine....

Napisano
Co to za silnik? Wygląda trochę jak scalnine....

 

scanline takich plam nie robi ;)

Napisano

O.o Ale krawędzie między miejscami oświetlonymi i nieoświetlonymi, są tak wyraźne jakby to scanline był... Zgaduję dalej... Vray?

Napisano

te plamy sa od presetu wyswietlania, ja szczele ze to mitchell narobil takie plamy...

Napisano

To słońce za mocne, tracisz na ekspozycji, do tego w kuchni montuje się zlewy, a nie umywalki. ;) Daj jakiegoś glossa na drewno może. Wrzuć vraylighta w okno, powinno Ci to chociaż troszkę rozwiązać problem plam. Porzuciłbym te "dynamiczne" ujęcia z obróconą kamerą.

Napisano

haha dopiero teraz zauwazylem :D, z ta fota za oknem wyglada jakby blok sie mial przewracac w tyl z pozycji kamerzysty:D

Napisano

Fioleczek, prosisz o sugestie, a nie o zgadywanie. No spoko, ale najpierw wypadałoby chociaż powiedzieć czym to liczysz. A tak poza tym to słuchaj pressentera. Wie co gada. Wstaw VrayLight'a w okno ;)

Jeszcze jedno pytanko, żeby nie było zgadywanek; Co to za color mapping?

Napisano
  • Autor

fcd11e199b50c3e0.jpg

 

 

Witam,

 

po pewnym czasie pracy i odpoczynku, wrzucam poprawke ostatniej wersji,

- zmieniony zlew i piekarnik ;p oraz tło za oknem ( które w dalszym ciągu jakoś nie gra)

 

parametry rendera - Vray:

 

-image sampler- adaptive QMC

-antialiasing - mitchel-netrravali ( blur 0,2 ' ringing 0,12 ) co zrobić zeby plam nie bylo??

-indirect illumination- primary 1,51 irradiance map high

secondary 0,85 quasi-monte carlo subdivs 30

-envinroment(skylight) 0,6 white

reflection/refraction 1,0 black

 

-color mapping HSV exponential

-swiatło za oknem to spot imitujący słonce ( lekka żółć) vrayShadow, intensywność 1,6

 

kamera to vrayphysical -

 

film gate 35mm

focal lenght 25mm

f-number 8

shutter speed 2,5

film speed ISO 700

 

czy wydaje sie wam, że kamerka prześwietla rendera? czy jest dobrze ustawiona?

 

prosze o dalszą korektę mojej pracy:))

 

pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności