Napisano 9 Lipiec 200915 l WItam ... Postanowilem spróbować swoich sił w nowoczesnej architekturze. Bedzie to duze, nowoczesne wnetrze domu w ktorym szalony architekt zaprojektowal ....."sztuczna rzeke" Pierwszy probny render za oknem Vray sky + sun (jak zwykle troche przepalilem) poszukuje ładnego jasnego marmuru na materiał podłogi -linki mile widziane
Napisano 9 Lipiec 200915 l Brakuje jakiejś koncepcji, spójności. Samo ujęcie też niczego nie wyjaśnia, a co więcej wywołuje więcej domysłów i wątpliwości.
Napisano 10 Lipiec 200915 l No marmur jak najbardziej, do takiego wnętrza (czytam zamysł), chociaz lepiej chyba grałby tu trawertyn, który dodatkowo łatwo jest różnicowac fakturalnie. Shader wody całkowicie do wymiany, bo to niczego nie przypomina. Rosliny za jasnozielone. No i pomyśl nad koncepcją tej rzeki, bo kumam pomysł, ale jednak wypadałoby jakoś uniemożliwić wpadanie do niej. Pracuj, pracuj.
Napisano 10 Lipiec 200915 l hehe nie wiem kto chcialby przeznaczyc polowe mieszkania na wode w domu :p Pomysl jeszcze nad tym wnetrzem ;)
Napisano 10 Lipiec 200915 l sam pomysl sztucznej wody jest MOCNY tylko musialo by to byc to cos co by przypominalo wode, mialo jej wlasciwosci ale byloby sztuczne, i musialo by byc jakims sposobem nienamacalne(wilgotnosc, mokrosc etc) :D nie wiem czy takie cos istnieje :P
Napisano 10 Lipiec 200915 l Fajny pomysł z ta rzeką ale powiedz na jakiej zasadzie ma to byc bo sie zastanawiam czy to ma byc sztuczna woda czy może cos innego :) No i popraw to co inni powiedzili a będzie spoko praca. Pozdrawiam i czekam na upki :)
Napisano 11 Lipiec 200915 l palmer Wiesz co mam pomysł! :p Weż takie bardzo płytkie dno na 2 centymetry i nalej wody :p - to dopiero jest sztuczna rzeka ;) btw, off topic : fajny awatar, oglądałem alfa w dzieciństwie :P
Napisano 13 Lipiec 200915 l Autor well... duuuzo komentarzy -dzieki za wszystkie. Zamierzeniem moim bylo stworzenie domu w ktorym mieszka architekt. Domu na tyle ekstrawaganckiego, iz niektore z jego elementow sa "kontrowersyjne" Dlatego wpadlem na pomysl sztucznej rzeki. W sumie jest to bardziej "kanał" -jak pisze Dunablaster, plytkie kilku centymetrowe "koryto" z woda w obiegu zamknietym. (czy architekt bedzie hodowal tam karasie lub karpia wielkanocnego ...zobaczymy) Lokalizacja domu to oczywiscie słoneczna Kalifornia lub inne miejsce dla milionerow. Pozostaje dalej przy swej koncepcji ....zdaje sobie sprawe iz wybrany przezemnie kadr jest pusty i zimny. Daje to jednakt zamierzony efekt. Pracuje dalej nad materialami i bede powoli wypelnial wnetrze obiektami pozdrawiam dzieki raz jeszcze za konstruktywna krytyke ! p.s Dunablaster - skoro ogladales Alfa to powinnismy byc w podobnym wieku -:) heh szybki update -niewiele zmian: nowa tekstura wody, nowy marmur Edytowane 13 Lipiec 200915 l przez palmer
Napisano 16 Lipiec 200915 l Autor update: zmieniona woda, materiał podłogi. Dodalem kilka vray light (pod sufitem w kazdym z pomieszczen oraz jeden za kamera). Wciaz nie moge sobie poradzic z przepaleniami widocznymi na zewnatrz. Co mozecie mi doradzic w tej sprawie ? Czy moge np zmniejszyc wartosc intensity multiplier dla vray sun i podniesc ISO w aparacie .... ??? Chcialby, utrzymac widoczne promienie slonca wpadajace przez dach a jednoczesnie otrzymac jasne wnetrze no i pozbyc sie przepalenia.... Moze sprobowac render z kanalem alpha i zamienic pozniej tlo ? nie jestem tez zadowolony z materialu duzej i malej szafy. Chyba mam problemy z mapowaniem tych obiektow....Materialy ktore sciagam z vray-materials.de sa wysokiej jakosci a po moim renderingu wygladaja na "plastikowe" porady i sugestie "howto "mile widziane... oczywisnie najlepsze zostana nagrodzone "serduszkiem" pozdrawiam ps w nastepnym podejsciu sprobuje dodac efekt caustic -to bedzie moj "pierwszy raz". Mam nadzieje ze bedzie to mozliwe do uzyskania w tej scenie ...??? Edytowane 16 Lipiec 200915 l przez palmer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto