Gość kordix Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Boroblin-jest to otwarty projekt połączenia top-down shootera (strzelanki z góry) z RPG. strona projektu, opis, screeny z dema. Projekt w zamyśle ma być umożliwieniem łatwego zaprezentowania swoich umiejętności, czy po prostu swoich modeli przez grafików. Coś jak Vertex Kingdom na Blenderowni,jednak w naszym projekcie jest więcej grania, to nie jest tylko taki świat do chodzenia (choć oczywiście tamten projekt też polecamy). Dlatego właśnie prezentuję to tutaj, jeśli serio wam nie pasuje możecie przenieść to do innego działu
PAINbringer Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Hej Widzę, że macie nawet już jakiś geometryczny szkic game-playowy. To już coś. Niestety 90% osób tworzących takie wątki sądzi że sam pomysł i zamiar to już 50% projektu - i nigdy nie dochodzą do 51%. Wy macie już coś namacalnego, to dobrze wróży na przyszłość (jeśli projektu nie zacznie ubywać ;)). Co prawda z grafiką ma to jeszcze niewiele wspólnego. Dlatego proponuje abyście dobrze przemyśleli system zarządzania i update-owania assetów. Tzn. jeśli to wszystko co już macie porozkładane nie jest zorganizowanymi instancjami to plan ich aktualizacji będzie ...ryzykownie czasochłonnym przedsięwzięciem. Albo skończy się tym, że będziecie co chwile robić te levele od nowa Pozdrawiam PS: Polecam wrzucić do tego wątki jakieś screeny, bo bez nich wątek będzie praktycznie niewidoczny. Pamiętaj, że większości osób z tego forum znacznie lepiej idzie z czytaniem obrazków niż literek ;)
psdmag Napisano 12 Lipiec 2009 Napisano 12 Lipiec 2009 Pamiętaj, że większości osób z tego forum znacznie lepiej idzie z czytaniem obrazków niż literek ;) zajebisty tekst:D podpisuje się pod tekstem kolegi co do ostatniej kropki.
psdmag Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Był sobie jakiś gość. Który chciał sobie pograć w jakąś fajną, nieskomplikowaną luźną gierkę, (co nie oznacza że bezmyślną). Grę w której nie ma jakichś wielkich zawiłości fabuły, ani setnej historyjki w stylu „jesteś w dolinie smoków Vanderfield. Tą krainę opanowało zło.... Musisz pokonać jakiegoś tam arcyksiężnika...”. Grę, w której nie ma logiki, wszystko jest luźne, nikt nie zastanawia dlaczego to tutaj się pojawiło. NPCowie gadają o swoich twórcach i ich kompleksach, chodzisz sobie najpierw to podziemnych baz w klimacie Hi-tech, a potem wchodzisz do średniowiecznego zamczyska. Możesz kierować równie dobrze gościem a'la James Bond i arcymagiem a'la Gandalf. Grę, w której nie liczy się grafika., ale luz i oryginalność. W tą właśnie postać wcielasz się ty, Graczu! Oczywiście questy będą miały jakąś fabułę, jakąś historyjkę, jakieś wyjąśnienie że np. ktoś gdzieś schował broń. Ale panuje to całkowity luz-nikt nie domaga się aby wszystko było spójne i logiczne. Czyli że w tej grze nie ma celu do jakiego gracz miałby dążyć? Pozatym projekt widzę potraktowany przez was całkiem poważnie i dobrze a to to to co? ze niby fabuła w grach nie jest istotna? a moze to takie second life... robicie mmo? Ogólnie to grafia słaba, fabuły brak po co więc ja jako gracz mam do niej usiąść, zapłacić, zmarnować czas itp...
gutekfiutek Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Psdmag-> z tego co widzę oni robią "platformę" którą da się łatwo modować. Cały urok tego typu projektów jest taki że są w ten sposób otwarte - pamiętaj że nie sprzedają tego - połowa zabawy takim projektem torobienie własnych modów/questów itp. Po drugie - grafa to zdaje się placeholdersy, więc narzekanie że słaba jest bezsensowne. Chcesz mieć dobrą - dołącz do teamu i coś zrób. Kordix-> dwie uwagi. Pierwsza - jak chcecie to bierzcie moje budynki, zróbcie z tego nawet lokacje demostracyjną - i tak miałem zamiar zrobić grywalne demko paru uliczek do portfolio. Druga -miałem kiedys pomysł jak "apgrejdować" topdown shootera - nawet zrobiłem demko interaktywne we flashu, wyślij mi potem priva to ci podeślę. Rozumiem że macie własny engin, a blendera używacie jako edytora? Czy jak to działa? I jeszcze uwaga: jak robicie nawet testowe plansze - spróbujcie nawet wtedy mieć jakiś "styl". W sensie żeby było spójne. Popatrz na to: http://www.wolfire.com/black-shades To ma styl.
Lucek Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 -Westernowskie miasteczko -wioska Smerfów -postapokaliptyczna pustynia a'a Fallout. -odniesienia do rzeczywistości, budynki z rzeczywistości, lokacje, np. Stonehange, wieża Eiffla, Tadż Mahal -jakaś wioska (taka ot średniowieczna) -jakieś miasto (średniowieczne albo współczesne, jak wolisz) Moim zdaniem zanim zwrócicie się do grafików o pomoc ktoś powinien pomyśleć nad ogólnym zarysem tej gierki. Lepiej chyba dopicować 1 ciekawy level średniowieczny niż mieć 10 z niewiadomoczym. Sam chętnie bym coś wysculpcił do gierki pro publico bono, ale nie wiadomo specjalnie co robicie. -Ma być low poly! Gra nie uniesie lokacji o zbyt dużej liczbie wierzchołków. Orientacyjna granica to 10000 wierzchołków na całą lokację, 200 na obiekt. Bez przesady... to na komórki ma być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się