Skocz do zawartości

Digital World WiP


Chris

Rekomendowane odpowiedzi

mi sie ta raczka dalej nie pdoba, jakas mala, wiotka :) trzyma tego eagle\'a jakby mial go zaraz wypuscic... popatrz na inne fppy. tam goscie maja normalne, umiesnione lapki...daj jeszcze jakies rekawice jak w counterze np....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Uwaga! Dlatego że nasza gra będzie jednak SinglePlayer nastąpiła zmiana scenariusza!

A więc,

Główny bohater jest płatnym mordercą. Na początku działa prywatnie, ale z czasem przechodzi na stronę rządu (w grze dowiecie się czemu).

Od teraz wykonuje dla niego brudną robotę..

 

Powiecie zapewne:

\"... to już było!...\"

 

Ale zapewniam... Napewno wybrniemy z tego inaczej niż inni. Gra oparta na dawnym scenariuszu była by tylko durną nawalanką.

A teraz to będzie połączenie Shootera z elementami przygodówki i gry logicznej!

 

W grze nie zabijasz każdego kogo napotkasz.

Np. kiedy chcesz z recepcji zdobyć klucze to pierw wabisz jakoś recepcjoniste na zaplecze i tam go ogłuszasz i przykuwasz kajdankami do jakiejs rury.

Wtedy dopiero wracasz po klucze.

Oprócz tego będzie czasem trzeba przenosić ciała zabitych, aby cię nie nakryli, a przy tym zachowywać się odpowiednio cicho (będzie wskaźnik głośności)

 

Mamy nadzieję że nas zrozumiecie i nie zbulwersujecie się nagłą zmianą scenariusza...

 

Pozdrawiam!

CubeVision Group

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, żeby nie było że stoimy w miejscu...

 

Jakby kto nie wiedział jest to recepcjonista...

Model jest praktycznie gotowy... Zostały tylko teksturki wdzianka.

Liczy nieco ponad 1700 trójkątów...

Proszę o krytykę...

 

halftex.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;). Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>... brwi chyba golone >, oczy ??>

ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana.

acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;)

pokaz siate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź!

napisał darkelf

uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;).

YYY... Panem P.?... On miał jekieś modele w tym stylu? :D

napisał darkelf

Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>...

Butami się docelowo nie przejmowałem, z tego względu, że kto w grze patrzy na buty :D - a wogóle by musiał się schylać, a większość graczy jest leniwa :D:D:D

napisał darkelf

brwi chyba golone >, oczy ??>

ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana.

Brwi zapożyczone były od kobiety... Może dlatego? :D heh..

Myślę że tekstury twarzy z grubsza nie będe poprawiał z tego względu, że nie będzie zbytnio widoczna w grze...

napisał darkelf

acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;)

Zbyt napakowany to on nie miał być... W końcu to tylko recepcjonista :D

napisał darkelf

pokaz siate.

Proszę bardzo:

wire.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na głowie jest za dużo poligonów, znaczna ich część nie opisuje geometrii najwyżej polepszy cieniowanie. Moim zdaniem to marnotrastwo lepiej przeznaczyć te trójkąty na osobne paluszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W założeniu, to on miał miec \"łapki dwupalcówki\" :D

Komu będzie się chciało animować wszystkie palce? :D:D:D

heh...

Nie wiem... zastanowie się nad tym, ale twarzy już nie będe tykał.

Dzięki za komenta, i powodzenia w waszym projekcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezu chlopie, siatka buzi :D... lepiej sie tyknij, bo jak z takiego modela wyjales 1700 tri [wyglada na nieco ponad 1000 :P] to co bedzie z glownym bohaterem ;D

moim zdaniem trroche go rozwalilo w barach, ale moze to kwestia garnituru. Hmm z tekstura naprawde cos zmien bo wczeniej prezentowana fotorealistik bron bedzie przy tym wygladala smiesznie ;P. o wlasnie jeszce cos zobaczylem - ucho chyba troche wprzod!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm z szyja cos ? chyba za chuda :|... optymalizacja na glowie nadal by sie przydala... jaka wielkosc tekstury? sredni ten material marynarki... i tak troche mu sztywno wisi to wszystko... nie widac zagiec. ja bym osobiscie zrobil mu jakies odwazniejsze rysy twarzy... i odblaski na oczach... chociaz, jak na 666-planowa postac to nikt nie zauwazy niedociagniec ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W imieniu całej ekipy CubeVision, przepraszam za opoznienie w zamieszczeniu \"alpha testu\".

Jest ono związane z tymczasową nieobecnoscia glownego programisty - Froda.

Miał on niedawno przeprowadzkę, a wróci maksymalnie za 2 tygodnie..

Tymczasem postaram się \"skleic\" kolejny model postaci - byc moze glownego bohatera.

---

P.S.

 

Nadal bardzo poszukujemy Grafików!!

Nie mamy żadnego koncept-artysty, więc narazie wzorujemy się tylko na własnych pomysłach..

Ktoś od tekstur też by się przydał!

 

Jeśli umiesz dobrze tworzyć DP (digital paint), i masz wolny czas, to bardzo proszę o wsparcie...

Koncepty mogą nawet miec wygląd 15 minutowego speedu...

 

Przemyślcie to!

Pozdro!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności