Napisano 9 Maj 200420 l mi sie ta raczka dalej nie pdoba, jakas mala, wiotka :) trzyma tego eagle\'a jakby mial go zaraz wypuscic... popatrz na inne fppy. tam goscie maja normalne, umiesnione lapki...daj jeszcze jakies rekawice jak w counterze np....
Napisano 10 Maj 200420 l Autor Uwaga! Dlatego że nasza gra będzie jednak SinglePlayer nastąpiła zmiana scenariusza! A więc, Główny bohater jest płatnym mordercą. Na początku działa prywatnie, ale z czasem przechodzi na stronę rządu (w grze dowiecie się czemu). Od teraz wykonuje dla niego brudną robotę.. Powiecie zapewne: \"... to już było!...\" Ale zapewniam... Napewno wybrniemy z tego inaczej niż inni. Gra oparta na dawnym scenariuszu była by tylko durną nawalanką. A teraz to będzie połączenie Shootera z elementami przygodówki i gry logicznej! W grze nie zabijasz każdego kogo napotkasz. Np. kiedy chcesz z recepcji zdobyć klucze to pierw wabisz jakoś recepcjoniste na zaplecze i tam go ogłuszasz i przykuwasz kajdankami do jakiejs rury. Wtedy dopiero wracasz po klucze. Oprócz tego będzie czasem trzeba przenosić ciała zabitych, aby cię nie nakryli, a przy tym zachowywać się odpowiednio cicho (będzie wskaźnik głośności) Mamy nadzieję że nas zrozumiecie i nie zbulwersujecie się nagłą zmianą scenariusza... Pozdrawiam! CubeVision Group
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Dobra, żeby nie było że stoimy w miejscu... Jakby kto nie wiedział jest to recepcjonista... Model jest praktycznie gotowy... Zostały tylko teksturki wdzianka. Liczy nieco ponad 1700 trójkątów... Proszę o krytykę...
Napisano 24 Maj 200420 l uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;). Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>... brwi chyba golone >, oczy ??> ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana. acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;) pokaz siate.
Napisano 25 Maj 200420 l Autor Dzięki za odpowiedź! napisał darkelf uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;). YYY... Panem P.?... On miał jekieś modele w tym stylu? :D napisał darkelf Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>... Butami się docelowo nie przejmowałem, z tego względu, że kto w grze patrzy na buty :D - a wogóle by musiał się schylać, a większość graczy jest leniwa :D:D:D napisał darkelf brwi chyba golone >, oczy ??> ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana. Brwi zapożyczone były od kobiety... Może dlatego? :D heh.. Myślę że tekstury twarzy z grubsza nie będe poprawiał z tego względu, że nie będzie zbytnio widoczna w grze... napisał darkelf acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;) Zbyt napakowany to on nie miał być... W końcu to tylko recepcjonista :D napisał darkelf pokaz siate. Proszę bardzo:
Napisano 25 Maj 200420 l ladnie... sa jusz jakies elementy otoczenia?? siatka ladna taka trojkatna :) ... pozdr.
Napisano 25 Maj 200420 l Autor Dzięki Kulexy.. Elementy otoczenia? hmm... Mamy narazie 3 takie objekty które by mogły się zaliczyć do otocznia :D A mianowicie: -beczka -skrzynia -skrzynka wysokiego napięcia ... :D A wszystkie 3 możesz \"podziwiać\" na naszej stronie: http://www.digital-world.prv.pl Pozdro!
Napisano 25 Maj 200420 l Na głowie jest za dużo poligonów, znaczna ich część nie opisuje geometrii najwyżej polepszy cieniowanie. Moim zdaniem to marnotrastwo lepiej przeznaczyć te trójkąty na osobne paluszki.
Napisano 25 Maj 200420 l Autor W założeniu, to on miał miec \"łapki dwupalcówki\" :D Komu będzie się chciało animować wszystkie palce? :D:D:D heh... Nie wiem... zastanowie się nad tym, ale twarzy już nie będe tykał. Dzięki za komenta, i powodzenia w waszym projekcie!
Napisano 25 Maj 200420 l jezu chlopie, siatka buzi :D... lepiej sie tyknij, bo jak z takiego modela wyjales 1700 tri [wyglada na nieco ponad 1000 :P] to co bedzie z glownym bohaterem ;D moim zdaniem trroche go rozwalilo w barach, ale moze to kwestia garnituru. Hmm z tekstura naprawde cos zmien bo wczeniej prezentowana fotorealistik bron bedzie przy tym wygladala smiesznie ;P. o wlasnie jeszce cos zobaczylem - ucho chyba troche wprzod!
Napisano 25 Maj 200420 l Troche złagodniał bo wczesniej oj to nie bardzo... Taki potulny recepcjonista ;)
Napisano 26 Maj 200420 l teraz jest lepiej, ale pokaz z bliska, chyba ze go z bliska nie bedzie widac ?
Napisano 27 Maj 200420 l hmm z szyja cos ? chyba za chuda :|... optymalizacja na glowie nadal by sie przydala... jaka wielkosc tekstury? sredni ten material marynarki... i tak troche mu sztywno wisi to wszystko... nie widac zagiec. ja bym osobiscie zrobil mu jakies odwazniejsze rysy twarzy... i odblaski na oczach... chociaz, jak na 666-planowa postac to nikt nie zauwazy niedociagniec ;).
Napisano 27 Maj 200420 l Autor teksturki 2x 512x512... Już się nim nie będę bawił, ale i tak dzięki za komenta Darksiu :D
Napisano 27 Maj 200420 l Autor W imieniu całej ekipy CubeVision, przepraszam za opoznienie w zamieszczeniu \"alpha testu\". Jest ono związane z tymczasową nieobecnoscia glownego programisty - Froda. Miał on niedawno przeprowadzkę, a wróci maksymalnie za 2 tygodnie.. Tymczasem postaram się \"skleic\" kolejny model postaci - byc moze glownego bohatera. --- P.S. Nadal bardzo poszukujemy Grafików!! Nie mamy żadnego koncept-artysty, więc narazie wzorujemy się tylko na własnych pomysłach.. Ktoś od tekstur też by się przydał! Jeśli umiesz dobrze tworzyć DP (digital paint), i masz wolny czas, to bardzo proszę o wsparcie... Koncepty mogą nawet miec wygląd 15 minutowego speedu... Przemyślcie to! Pozdro!!!
Napisano 27 Maj 200420 l ja bym na waszym miejscu zajal sie mp... na poczatku :). nie smialbym oczywiscie watpic w wasze sily, ale przynajmniej zrobcie fajny mp :).
Napisano 23 Czerwiec 200420 l Autor Oby nie... Problem w tym że Froda nie ma... Nie wiem co się z nim dzieje... Może zaćpał się biedny pod mostem... Pozostaje czekać z nadzieją, że kiedyś wróci!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto