Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mi sie ta raczka dalej nie pdoba, jakas mala, wiotka :) trzyma tego eagle\'a jakby mial go zaraz wypuscic... popatrz na inne fppy. tam goscie maja normalne, umiesnione lapki...daj jeszcze jakies rekawice jak w counterze np....

  • Odpowiedzi 78
  • Wyświetleń 7,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Uwaga! Dlatego że nasza gra będzie jednak SinglePlayer nastąpiła zmiana scenariusza!

A więc,

Główny bohater jest płatnym mordercą. Na początku działa prywatnie, ale z czasem przechodzi na stronę rządu (w grze dowiecie się czemu).

Od teraz wykonuje dla niego brudną robotę..

 

Powiecie zapewne:

\"... to już było!...\"

 

Ale zapewniam... Napewno wybrniemy z tego inaczej niż inni. Gra oparta na dawnym scenariuszu była by tylko durną nawalanką.

A teraz to będzie połączenie Shootera z elementami przygodówki i gry logicznej!

 

W grze nie zabijasz każdego kogo napotkasz.

Np. kiedy chcesz z recepcji zdobyć klucze to pierw wabisz jakoś recepcjoniste na zaplecze i tam go ogłuszasz i przykuwasz kajdankami do jakiejs rury.

Wtedy dopiero wracasz po klucze.

Oprócz tego będzie czasem trzeba przenosić ciała zabitych, aby cię nie nakryli, a przy tym zachowywać się odpowiednio cicho (będzie wskaźnik głośności)

 

Mamy nadzieję że nas zrozumiecie i nie zbulwersujecie się nagłą zmianą scenariusza...

 

Pozdrawiam!

CubeVision Group

Napisano

a tak wogole to mi pojdzie? 333 mhz 328 sdram geforce 2 elsa gladiac

Napisano
  • Autor

Dobra, żeby nie było że stoimy w miejscu...

 

Jakby kto nie wiedział jest to recepcjonista...

Model jest praktycznie gotowy... Zostały tylko teksturki wdzianka.

Liczy nieco ponad 1700 trójkątów...

Proszę o krytykę...

 

halftex.jpg

Napisano

uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;). Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>... brwi chyba golone >, oczy ??>

ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana.

acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;)

pokaz siate.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedź!

napisał darkelf

uhm... no wiec, troche minimalistyczny ten model... chyba inspiracja panem P. ;).

YYY... Panem P.?... On miał jekieś modele w tym stylu? :D

napisał darkelf

Powiem jeszcze, ze buty to on ma straszne abidoski :>...

Butami się docelowo nie przejmowałem, z tego względu, że kto w grze patrzy na buty :D - a wogóle by musiał się schylać, a większość graczy jest leniwa :D:D:D

napisał darkelf

brwi chyba golone >, oczy ??>

ogolnie, nie przekonuje mnie tekstura... malo zdecydowana.

Brwi zapożyczone były od kobiety... Może dlatego? :D heh..

Myślę że tekstury twarzy z grubsza nie będe poprawiał z tego względu, że nie będzie zbytnio widoczna w grze...

napisał darkelf

acha, on ma sprawiac wrazenie kruchego? bo po klacie i ramionach to nie wyglada ;)

Zbyt napakowany to on nie miał być... W końcu to tylko recepcjonista :D

napisał darkelf

pokaz siate.

Proszę bardzo:

wire.jpg

Napisano

ladnie... sa jusz jakies elementy otoczenia?? siatka ladna taka trojkatna :) ...

pozdr.

Napisano
  • Autor

Dzięki Kulexy..

Elementy otoczenia? hmm...

Mamy narazie 3 takie objekty które by mogły się zaliczyć do otocznia :D

A mianowicie:

-beczka

-skrzynia

-skrzynka wysokiego napięcia

... :D

A wszystkie 3 możesz \"podziwiać\" na naszej stronie:

http://www.digital-world.prv.pl

 

Pozdro!

 

Napisano

Na głowie jest za dużo poligonów, znaczna ich część nie opisuje geometrii najwyżej polepszy cieniowanie. Moim zdaniem to marnotrastwo lepiej przeznaczyć te trójkąty na osobne paluszki.

Napisano
  • Autor

W założeniu, to on miał miec \"łapki dwupalcówki\" :D

Komu będzie się chciało animować wszystkie palce? :D:D:D

heh...

Nie wiem... zastanowie się nad tym, ale twarzy już nie będe tykał.

Dzięki za komenta, i powodzenia w waszym projekcie!

Napisano

jezu chlopie, siatka buzi :D... lepiej sie tyknij, bo jak z takiego modela wyjales 1700 tri [wyglada na nieco ponad 1000 :P] to co bedzie z glownym bohaterem ;D

moim zdaniem trroche go rozwalilo w barach, ale moze to kwestia garnituru. Hmm z tekstura naprawde cos zmien bo wczeniej prezentowana fotorealistik bron bedzie przy tym wygladala smiesznie ;P. o wlasnie jeszce cos zobaczylem - ucho chyba troche wprzod!

Napisano
  • Autor

Łole!! :D

A tak wracając do tematu:

-zabawa z teksturką twarzy...

 

ole.jpg

 

Napisano

hmm z szyja cos ? chyba za chuda :|... optymalizacja na glowie nadal by sie przydala... jaka wielkosc tekstury? sredni ten material marynarki... i tak troche mu sztywno wisi to wszystko... nie widac zagiec. ja bym osobiscie zrobil mu jakies odwazniejsze rysy twarzy... i odblaski na oczach... chociaz, jak na 666-planowa postac to nikt nie zauwazy niedociagniec ;).

Napisano
  • Autor

teksturki 2x 512x512...

Już się nim nie będę bawił, ale i tak dzięki za komenta Darksiu :D

Napisano
  • Autor

W imieniu całej ekipy CubeVision, przepraszam za opoznienie w zamieszczeniu \"alpha testu\".

Jest ono związane z tymczasową nieobecnoscia glownego programisty - Froda.

Miał on niedawno przeprowadzkę, a wróci maksymalnie za 2 tygodnie..

Tymczasem postaram się \"skleic\" kolejny model postaci - byc moze glownego bohatera.

---

P.S.

 

Nadal bardzo poszukujemy Grafików!!

Nie mamy żadnego koncept-artysty, więc narazie wzorujemy się tylko na własnych pomysłach..

Ktoś od tekstur też by się przydał!

 

Jeśli umiesz dobrze tworzyć DP (digital paint), i masz wolny czas, to bardzo proszę o wsparcie...

Koncepty mogą nawet miec wygląd 15 minutowego speedu...

 

Przemyślcie to!

Pozdro!!!

 

Napisano

ja bym na waszym miejscu zajal sie mp... na poczatku :). nie smialbym oczywiscie watpic w wasze sily, ale przynajmniej zrobcie fajny mp :).

Napisano
  • Autor

Oby nie... Problem w tym że Froda nie ma...

Nie wiem co się z nim dzieje...

Może zaćpał się biedny pod mostem...

Pozostaje czekać z nadzieją, że kiedyś wróci!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności