JackVasi Napisano 13 Lipiec 2009 Napisano 13 Lipiec 2009 Witam po dość długiej nieobecności. Przyszło mi teraz stworzyć scenę, która będzie oświetlona świeczkami, a i świeczki będą jej głównym tematem. Chodzi o takie zwykłe małe podgrzewacze, Z wymodelowaniem takiej nie ma problemu, 2 cylindry, 3 minuty pracy i jest. Ale co z renderingiem, światłem? Jak stworzyć tylko w mentalrayu realistyczny płomień? a Materiał wosku? Rozumiem, że będzie to SSS, jednak pierwszy raz będę miał z tym styczność. Render będzie statyczny, więc animacja mnie nie interesuje. Byłbym wielce wdzięczny za porady dotyczące ustawienia świateł, i sposobu wykonania płomienia. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
streaker Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Płomień to zdjęcie na gridzie, światło daje zwykłe omni, a na wosk, jak sam zauważyłeś, SSS się nada. Do tego może jakiś glow dołożony (nie ważne czy na poziomie rendera, czy w post produkcji). No i to tyle, ja bym tak zrobił ;)
JackVasi Napisano 14 Lipiec 2009 Autor Napisano 14 Lipiec 2009 Dobra. Mówisz zdjęcie. A mógłbyś jakoś przybliżyć sposób w jaki to zrobić? Skąd wziąć takie zdjęcia? Przecież każdy płomień jest inny, ujęcia będą pewnie z różnych kątów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się