Skocz do zawartości

[Renderowanie] Świeczka w mentalRayu [3dsMAX]


JackVasi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dość długiej nieobecności.

Przyszło mi teraz stworzyć scenę, która będzie oświetlona świeczkami, a i świeczki będą jej głównym tematem. Chodzi o takie zwykłe małe podgrzewacze, Z wymodelowaniem takiej nie ma problemu, 2 cylindry, 3 minuty pracy i jest. Ale co z renderingiem, światłem? Jak stworzyć tylko w mentalrayu realistyczny płomień? a Materiał wosku? Rozumiem, że będzie to SSS, jednak pierwszy raz będę miał z tym styczność. Render będzie statyczny, więc animacja mnie nie interesuje. Byłbym wielce wdzięczny za porady dotyczące ustawienia świateł, i sposobu wykonania płomienia.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Płomień to zdjęcie na gridzie, światło daje zwykłe omni, a na wosk, jak sam zauważyłeś, SSS się nada. Do tego może jakiś glow dołożony (nie ważne czy na poziomie rendera, czy w post produkcji). No i to tyle, ja bym tak zrobił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności