Karkosik Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Cześć! Mam problem mam wymodelowaną butelke piwniczanki i musze nanieść na nią kropelki wody. I nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać. Mam realflowa, googlowałem dość sporo i nie znalazłem żadnego tutko dot. kropel na przedmiotach. Jeśli ktoś ma jakiś tutek dot. właśnie tych kropelek to bardzo prosze, bądz o opisanie (najlepiej punkt after punkt) jak to zrobić. Z góry dziękuje. Pozdrawiam, n_s
JunioR Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Nawet maxwoym scatterem można to zrobić, chodź osobiście polecam do tego particle. Wystarczy, ze wymodelujesz z 2, lub 3 krople różniące się od siebie, następnie użyjesz wspomnianego scattera na butelce, dostosujesz w ustawieniach aby było jak należy(skala, rozmieszczenie, ilość) nakładasz shader i powinno być okej. To samo powtarzasz dla 2 pozostałych modeli kropel. Edytowane 14 Lipiec 2009 przez JunioR
Ania Napisano 14 Lipiec 2009 Napisano 14 Lipiec 2009 Wymodelować jedną kroplę i rozmieścić partyklami.
Rekomendowane odpowiedzi