Karkosik Napisano 14 Lipiec 2009 Share Napisano 14 Lipiec 2009 Cześć! Mam problem mam wymodelowaną butelke piwniczanki i musze nanieść na nią kropelki wody. I nie mam pojęcia jak sie do tego zabrać. Mam realflowa, googlowałem dość sporo i nie znalazłem żadnego tutko dot. kropel na przedmiotach. Jeśli ktoś ma jakiś tutek dot. właśnie tych kropelek to bardzo prosze, bądz o opisanie (najlepiej punkt after punkt) jak to zrobić. Z góry dziękuje. Pozdrawiam, n_s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 14 Lipiec 2009 Share Napisano 14 Lipiec 2009 (edytowane) Nawet maxwoym scatterem można to zrobić, chodź osobiście polecam do tego particle. Wystarczy, ze wymodelujesz z 2, lub 3 krople różniące się od siebie, następnie użyjesz wspomnianego scattera na butelce, dostosujesz w ustawieniach aby było jak należy(skala, rozmieszczenie, ilość) nakładasz shader i powinno być okej. To samo powtarzasz dla 2 pozostałych modeli kropel. Edytowane 14 Lipiec 2009 przez JunioR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 14 Lipiec 2009 Share Napisano 14 Lipiec 2009 Wymodelować jedną kroplę i rozmieścić partyklami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi