panzerYeti Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Jak poprawnie uzywac Gamma Corect node? Wrzucam do slotu color, a texture ustawiam jako Value w GC. I niby działa tylko ze materiały w vieporcie sa czarne a w Output pojawia sie taka informacja : API 0.0 warn 302018: type conflict: "value" is type vector, "maya_file" returns type color API 0.0 warn 302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector API 0.0 warn 302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector Pozdrawiam i dzieki za pomoc!
beny Napisano 17 Lipiec 2009 Napisano 17 Lipiec 2009 Gamma Correct node podobnie jak Multiply i większość innych wymagaja wyspecyfikowania co gdzie dokładnie podłączasz zwłaszcza jak działasz na konwersji RGB do XYZ co się non stop odbywa. Podłącz sobie po prostu outColorR do valueX, outColorG do valueY, outColorB do valueZ, podobnie podepnij z osobna outputy i nie będzie ani warninga ani problemów w batch renderze. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się