Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak poprawnie uzywac Gamma Corect node? Wrzucam do slotu color, a texture ustawiam jako Value w GC. I niby działa tylko ze materiały w vieporcie sa czarne a w Output pojawia sie taka informacja :

API  0.0  warn   302018: type conflict: "value" is type vector, "maya_file" returns type color
API  0.0  warn   302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector
API  0.0  warn   302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector

 

Pozdrawiam i dzieki za pomoc!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Gamma Correct node podobnie jak Multiply i większość innych wymagaja wyspecyfikowania co gdzie dokładnie podłączasz zwłaszcza jak działasz na konwersji RGB do XYZ co się non stop odbywa. Podłącz sobie po prostu outColorR do valueX, outColorG do valueY, outColorB do valueZ, podobnie podepnij z osobna outputy i nie będzie ani warninga ani problemów w batch renderze.

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności