panzerYeti Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Jak poprawnie uzywac Gamma Corect node? Wrzucam do slotu color, a texture ustawiam jako Value w GC. I niby działa tylko ze materiały w vieporcie sa czarne a w Output pojawia sie taka informacja : API 0.0 warn 302018: type conflict: "value" is type vector, "maya_file" returns type color API 0.0 warn 302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector API 0.0 warn 302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector Pozdrawiam i dzieki za pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Gamma Correct node podobnie jak Multiply i większość innych wymagaja wyspecyfikowania co gdzie dokładnie podłączasz zwłaszcza jak działasz na konwersji RGB do XYZ co się non stop odbywa. Podłącz sobie po prostu outColorR do valueX, outColorG do valueY, outColorB do valueZ, podobnie podepnij z osobna outputy i nie będzie ani warninga ani problemów w batch renderze. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now