Jump to content
  • 0

[MR] Gamma Corect


Question

Jak poprawnie uzywac Gamma Corect node? Wrzucam do slotu color, a texture ustawiam jako Value w GC. I niby działa tylko ze materiały w vieporcie sa czarne a w Output pojawia sie taka informacja :

API  0.0  warn   302018: type conflict: "value" is type vector, "maya_file" returns type color
API  0.0  warn   302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector
API  0.0  warn   302018: type conflict: "color" is type color, "maya_gamma" returns type vector

 

Pozdrawiam i dzieki za pomoc!

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Gamma Correct node podobnie jak Multiply i większość innych wymagaja wyspecyfikowania co gdzie dokładnie podłączasz zwłaszcza jak działasz na konwersji RGB do XYZ co się non stop odbywa. Podłącz sobie po prostu outColorR do valueX, outColorG do valueY, outColorB do valueZ, podobnie podepnij z osobna outputy i nie będzie ani warninga ani problemów w batch renderze.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy