Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Big Buddha to nazwa wielkiego transportowca dostarczającego cięzki sprzęt górniczy do odległych światów. Zapewne na pierwszy rzut oka widać głęboką inspiracje Homeworldem :)

 

Big_Buddha_by_Voyager212.jpg

 

Oczywiście całkowicie malowane.

 

Tutaj jest "Making of"

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  voyager212 napisał:
Zapewne na pierwszy rzut oka widać głęboką inspiracje Homeworldem

 

Mi szczerze mówiąc trochę bardziej przywodzi to na myśl jakieś układy scalone... Ale ogląda się fajnie - nawet bardzo. Te stateczki w lewym dolnym rogu trochę burzą skalę...

Napisano

Fajne to, ale chciałoby się więcej perspektywy. Nie kumam też tego zielonego dopalacza na środku statku.

Napisano
  • Autor

SBT777 - dzięki. Bez tych stateczków w lewym rogu było tam łyso, musiałem coś tam wrzucić :)

 

panRebonka - tu się zgodzę, więcej perspektywy zdecydowanie tchnęło by w więcej dynamizmu, aczkolwiek to i tak duże osiągnięcie dla mnie, że ten spaceship nie jest idealnie od boku pokazany XD a co do tego boostera na środku - chodzi ci o ten bliżej głównego silnika z prawej czy ten na dole z lewej? Jak chodzi o ten z lewej, to jest to hangar, nie dopalacz :D a ten z prawej to po prostu dodatkowy silnik.

Napisano

Zielony dopalacz na środku może być silnikiem sterowym. Mi osobiście po prostu brakuje kilku gwiazd więcej.

Napisano
  • Autor

emmilius - dokładnie :) co do gwiazd - w pobliżu tak silnego źródła światła jakim jest to słońce, niewiele gwiazd powinno być widocznych.

Napisano

a'propo gwiazd...to wokół słońca jakieś czarne kuleczki są...co to? o_O

 

Wygląda fajnie. Troche dziwne te statki po lewej...jakieś płaskie, dziwne. SBT77 słusznie zauważył, że troche skale burzą...

Pozdro

Napisano

no jak dla mnie te "czaren kuleczki" to są jakies mini-stateczki, na dole też są - tak wynika z moich obserwacji, ale niech się autor wypowie :) bardzo fajne solidne, homeworldowe SF, statek matka bardzo miodzio, natomiast faktycznie te statki na pierwszym planie trochę skale rozmywają :) pozdro

Napisano
  • Autor

zgadza się, te czarne kuleczki to statki, ale że "mini" to bym nie powiedział :D Ten obok po prostu jest duży :) kurde a myślałem, że właśnie te statki na pierwszym planie dodadzą trochę głębi, widocznie nie wyszło :D

Napisano

bo chyab tak nie do końca widać, na którym one planie mają być :) i przez to rozmywają skale "mader-szipa" tak się mi zdaje

Napisano

Świetne. Klimat homeworld'a utrzymałeś w stu procentach.

Aż chciałoby się zobaczyć krótką animację w stylu tych z gry. :)

Napisano

Czekam z niecierpliwością. Te animacje prawie się nie ruszały, a wywoływały u mnie większe emocje niż wszystkie najnowsze cut-scenki Blizzarda razem wzięte. :)

Napisano

Statki na pierwszym planie dodałyby głębi, gdyby były w jakiejś relacji w maderszipem, nie wiem, gdyby na przykład z tego hangaru wylatywały ku widzowi. No a to poziome to się czyta jako hangar w sumie, jeśli już miałbym się czepić na siłę, to bym inny trochę kolor dał (dopalaczom albo hangarowi). Generalnie zacne, w ogóle lubię twoje prace, najbardziej chyba tę z takimi czerwonymi cosiami orbitującymi w przestrzeni kosmicznej.

Napisano
  voyager212 napisał:
ok, może spróbuje coś z tym jeszcze zrobić :) dzięki.

 

Heh, wiesz spoko to wygląda tak czy owak. Myślę sobie, że nawet nie ma co rezygnować z tych stateczków na pierwszym, ale po prostu przemyśl kompo - przede wszystkim linie akcji... Dla mnie jest tu tak - pierwsza linia akcji jest jakby narzucana przez perspektywę tego statku, druga ni w pięć ni w dziesięć idzie do dolnego lewego rogu, co tylko odwraca uwagę od focal pointa... Zdaje mi się, że robienie linii akcji do rogu ilustracji to dość ryzykowny zabieg, ale oczywiście jak to ktoś kiedyś powiedział - zasady są od tego by je łamać... :)

Możesz rzucić okiem na ten artykulik - chyba szczególnie część o linii będzie tu na miejscu...

 

http://www.animationarchive.org/2006/12/education-fundamentals-of-composition.html

 

Pozdrawiam i podziwiam, bo fajnie się rozwijasz... Co uświadamia mi, że muszę wreszcie wziąc się bardziej do roboty :)

Napisano
  • Autor
  SBT77 napisał:
Heh, wiesz spoko to wygląda tak czy owak. Myślę sobie, że nawet nie ma co rezygnować z tych stateczków na pierwszym, ale po prostu przemyśl kompo - przede wszystkim linie akcji... Dla mnie jest tu tak - pierwsza linia akcji jest jakby narzucana przez perspektywę tego statku, druga ni w pięć ni w dziesięć idzie do dolnego lewego rogu, co tylko odwraca uwagę od focal pointa... Zdaje mi się, że robienie linii akcji do rogu ilustracji to dość ryzykowny zabieg, ale oczywiście jak to ktoś kiedyś powiedział - zasady są od tego by je łamać... :)

Możesz rzucić okiem na ten artykulik - chyba szczególnie część o linii będzie tu na miejscu...

 

http://www.animationarchive.org/2006/12/education-fundamentals-of-composition.html

 

Pozdrawiam i podziwiam, bo fajnie się rozwijasz... Co uświadamia mi, że muszę wreszcie wziąc się bardziej do roboty :)

 

Dzięki za wskazówki i za linka :) Na pewno się przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności