Napisano 16 Lipiec 200915 l Big Buddha to nazwa wielkiego transportowca dostarczającego cięzki sprzęt górniczy do odległych światów. Zapewne na pierwszy rzut oka widać głęboką inspiracje Homeworldem :) Oczywiście całkowicie malowane. Tutaj jest "Making of"
Napisano 16 Lipiec 200915 l voyager212 napisał: Zapewne na pierwszy rzut oka widać głęboką inspiracje Homeworldem Mi szczerze mówiąc trochę bardziej przywodzi to na myśl jakieś układy scalone... Ale ogląda się fajnie - nawet bardzo. Te stateczki w lewym dolnym rogu trochę burzą skalę...
Napisano 17 Lipiec 200915 l Fajne to, ale chciałoby się więcej perspektywy. Nie kumam też tego zielonego dopalacza na środku statku.
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor SBT777 - dzięki. Bez tych stateczków w lewym rogu było tam łyso, musiałem coś tam wrzucić :) panRebonka - tu się zgodzę, więcej perspektywy zdecydowanie tchnęło by w więcej dynamizmu, aczkolwiek to i tak duże osiągnięcie dla mnie, że ten spaceship nie jest idealnie od boku pokazany XD a co do tego boostera na środku - chodzi ci o ten bliżej głównego silnika z prawej czy ten na dole z lewej? Jak chodzi o ten z lewej, to jest to hangar, nie dopalacz :D a ten z prawej to po prostu dodatkowy silnik.
Napisano 17 Lipiec 200915 l Zielony dopalacz na środku może być silnikiem sterowym. Mi osobiście po prostu brakuje kilku gwiazd więcej.
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor emmilius - dokładnie :) co do gwiazd - w pobliżu tak silnego źródła światła jakim jest to słońce, niewiele gwiazd powinno być widocznych.
Napisano 17 Lipiec 200915 l a'propo gwiazd...to wokół słońca jakieś czarne kuleczki są...co to? o_O Wygląda fajnie. Troche dziwne te statki po lewej...jakieś płaskie, dziwne. SBT77 słusznie zauważył, że troche skale burzą... Pozdro
Napisano 17 Lipiec 200915 l no jak dla mnie te "czaren kuleczki" to są jakies mini-stateczki, na dole też są - tak wynika z moich obserwacji, ale niech się autor wypowie :) bardzo fajne solidne, homeworldowe SF, statek matka bardzo miodzio, natomiast faktycznie te statki na pierwszym planie trochę skale rozmywają :) pozdro
Napisano 17 Lipiec 200915 l Autor zgadza się, te czarne kuleczki to statki, ale że "mini" to bym nie powiedział :D Ten obok po prostu jest duży :) kurde a myślałem, że właśnie te statki na pierwszym planie dodadzą trochę głębi, widocznie nie wyszło :D
Napisano 17 Lipiec 200915 l bo chyab tak nie do końca widać, na którym one planie mają być :) i przez to rozmywają skale "mader-szipa" tak się mi zdaje
Napisano 17 Lipiec 200915 l Świetne. Klimat homeworld'a utrzymałeś w stu procentach. Aż chciałoby się zobaczyć krótką animację w stylu tych z gry. :)
Napisano 17 Lipiec 200915 l Czekam z niecierpliwością. Te animacje prawie się nie ruszały, a wywoływały u mnie większe emocje niż wszystkie najnowsze cut-scenki Blizzarda razem wzięte. :)
Napisano 17 Lipiec 200915 l Statki na pierwszym planie dodałyby głębi, gdyby były w jakiejś relacji w maderszipem, nie wiem, gdyby na przykład z tego hangaru wylatywały ku widzowi. No a to poziome to się czyta jako hangar w sumie, jeśli już miałbym się czepić na siłę, to bym inny trochę kolor dał (dopalaczom albo hangarowi). Generalnie zacne, w ogóle lubię twoje prace, najbardziej chyba tę z takimi czerwonymi cosiami orbitującymi w przestrzeni kosmicznej.
Napisano 17 Lipiec 200915 l voyager212 napisał: ok, może spróbuje coś z tym jeszcze zrobić :) dzięki. Heh, wiesz spoko to wygląda tak czy owak. Myślę sobie, że nawet nie ma co rezygnować z tych stateczków na pierwszym, ale po prostu przemyśl kompo - przede wszystkim linie akcji... Dla mnie jest tu tak - pierwsza linia akcji jest jakby narzucana przez perspektywę tego statku, druga ni w pięć ni w dziesięć idzie do dolnego lewego rogu, co tylko odwraca uwagę od focal pointa... Zdaje mi się, że robienie linii akcji do rogu ilustracji to dość ryzykowny zabieg, ale oczywiście jak to ktoś kiedyś powiedział - zasady są od tego by je łamać... :) Możesz rzucić okiem na ten artykulik - chyba szczególnie część o linii będzie tu na miejscu... http://www.animationarchive.org/2006/12/education-fundamentals-of-composition.html Pozdrawiam i podziwiam, bo fajnie się rozwijasz... Co uświadamia mi, że muszę wreszcie wziąc się bardziej do roboty :)
Napisano 18 Lipiec 200915 l Autor SBT77 napisał: Heh, wiesz spoko to wygląda tak czy owak. Myślę sobie, że nawet nie ma co rezygnować z tych stateczków na pierwszym, ale po prostu przemyśl kompo - przede wszystkim linie akcji... Dla mnie jest tu tak - pierwsza linia akcji jest jakby narzucana przez perspektywę tego statku, druga ni w pięć ni w dziesięć idzie do dolnego lewego rogu, co tylko odwraca uwagę od focal pointa... Zdaje mi się, że robienie linii akcji do rogu ilustracji to dość ryzykowny zabieg, ale oczywiście jak to ktoś kiedyś powiedział - zasady są od tego by je łamać... :) Możesz rzucić okiem na ten artykulik - chyba szczególnie część o linii będzie tu na miejscu... http://www.animationarchive.org/2006/12/education-fundamentals-of-composition.html Pozdrawiam i podziwiam, bo fajnie się rozwijasz... Co uświadamia mi, że muszę wreszcie wziąc się bardziej do roboty :) Dzięki za wskazówki i za linka :) Na pewno się przyda.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto