Napisano 18 Lipiec 200915 l Zakladam ten watek, aby sie zmobilizowac do robienia rzeczy wiekszych, zajmujacych wiecej niz 2-3h roboty. Mam tez nadzieje, ze moge liczyc na cenne uwagi i komentarze, ktorych w speedach bylo jak na lekarstwo:P Zaczynam od robienia takiego stwora http://i123.photobucket.com/albums/o306/WmHohenzollern/cloverfield5flat.jpg?t=1247931213 Na razie poustawialem mniej wiecej zspherki(teraz jak tak patrze, to musze je troche poprzesuwac, aby wydluzyc nogi(tylne:P)
Napisano 18 Lipiec 200915 l Powodzenia ja sie tez bede musial zabrac w wolnym czasie za zbrush'a i stworzyc jakas postac. ;]
Napisano 19 Lipiec 200915 l Autor No to wrzucam pierwszy szkic. Tak przy okazji, da sie w zbrushu ukryc czesc modelu? Bo strasznie ciezko dotrzec do niektorych miejsc. I drugie pytanie - jak zrobic, by siatka nie kaszanila sie w miejscach, gdzie schodzi sie pare zspher(jak np. dlon czy stopa). Teraz juz nie bede tego poprawial, ale na przyszlosc moze sie przydac:P
Napisano 19 Lipiec 200915 l Idzie chyba calkiem niezle :) Bede zagladal, bo tez chce sie nauczyc zbrush'a :) Mam nadzieje cos ciekawego wyniesc :P Powodzenia
Napisano 19 Lipiec 200915 l jak zrobic, by siatka nie kaszanila sie w miejscach, gdzie schodzi sie pare zspher(jak np. dlon czy stopa). Rozwiń myśl
Napisano 19 Lipiec 200915 l Autor jak z jednej kulki wychodzily trzy obok siebie(palce), to zamiast ladnej bryly(jak mniej wiecej to http://www.garycmartin.com/images/hand_bones.jpg ) powstawaly trzy wypustki wzajemnie sie przenikajace, ktore jak sie wygladzilo, to miedzy soba mialy cos dziwnego, a nie siatke:P
Napisano 19 Lipiec 200915 l modelik idzie bomba, a korzystajac z sytuacji, poprosze o jakis najlepszy tutek o samym rzezbieniu w Z brushu, nigdy wczesniej nie uzywalem tego programu, czyli tutek od tego jak wlaczyc program :P
Napisano 20 Lipiec 200915 l Autor No to rzezbie dalej. Zrobilem konczyny i morde(jeszcze tylko jeden level subdiv dalej bedzie, bo na wiecej chyba kompa nie starczy). Nie mam za to pomyslu na plecy i brzuch. Poza tym moze macie jakies porady, jak sobie radzic z detalem w tak sporym modelu(to pierwszy taki wiekszy projekt na jaki sie porywam i boje sie, ze tego nei ogarne)? Komentarze i porady mile widziane:) EDIT: moze macie tez jakis pomysl, co to moze byc ten flaczek w miejscu ucha, bo za cholere nie potrafie tego wymyslec:P
Napisano 22 Lipiec 200915 l Autor No to powoli chyba koncze tego gniota - w sumie z kazdym updatem coraz mniej mi sie podoba, ale to chyba wina tego, ze nie radze sobie z detalem. Zamierzam jeszcze troche go poprawic, dodac jakies podloze i ustawic mu jakas poze. Fajnie by bylo tez go jakos ladnie wyrenderowac i tutaj pytanie do Was - da sie to porzadnie zrobic w zbrushu? Jesli tak to poprosilbym o jakies rady czy tutoriale. W maxie raczej odpada, bo moj komp chyba tego nie uciagnie.
Napisano 22 Lipiec 200915 l Tak przy okazji, da sie w zbrushu ukryc czesc modelu? [/img] Ctrl+shift, zaznaczasz czesc modelu ktora chcesz ukryc i puszczasz shift. Jak chcesz przywrocic widocznosc calego obiektu to Ctrl+shift i klikasz na pustej przestrzeni. Fajnie by bylo tez go jakos ladnie wyrenderowac i tutaj pytanie do Was - da sie to porzadnie zrobic w zbrushu? Tak da sie, ale jest to dosyc toporne. Renderujesz model z roznymi materialami i komponujesz wszystko w ps Co do samego modelu. Wygladz te claytuby i dopiero wtedy zacznij dawac detal (zmarszczki, szramy, jakias faktury skory, luski itp) Design stwora mi sie podoba.
Napisano 22 Lipiec 200915 l Żeby zrobić koło siebie więcej palców musisz pobawić się suwakami od rozdzielczości w zspheres. Patrz tu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto