Krzek Napisano 18 Lipiec 2009 Share Napisano 18 Lipiec 2009 Zakladam ten watek, aby sie zmobilizowac do robienia rzeczy wiekszych, zajmujacych wiecej niz 2-3h roboty. Mam tez nadzieje, ze moge liczyc na cenne uwagi i komentarze, ktorych w speedach bylo jak na lekarstwo:P Zaczynam od robienia takiego stwora http://i123.photobucket.com/albums/o306/WmHohenzollern/cloverfield5flat.jpg?t=1247931213 Na razie poustawialem mniej wiecej zspherki(teraz jak tak patrze, to musze je troche poprzesuwac, aby wydluzyc nogi(tylne:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 18 Lipiec 2009 Share Napisano 18 Lipiec 2009 Powodzenia ja sie tez bede musial zabrac w wolnym czasie za zbrush'a i stworzyc jakas postac. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 19 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2009 No to wrzucam pierwszy szkic. Tak przy okazji, da sie w zbrushu ukryc czesc modelu? Bo strasznie ciezko dotrzec do niektorych miejsc. I drugie pytanie - jak zrobic, by siatka nie kaszanila sie w miejscach, gdzie schodzi sie pare zspher(jak np. dlon czy stopa). Teraz juz nie bede tego poprawial, ale na przyszlosc moze sie przydac:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 19 Lipiec 2009 Share Napisano 19 Lipiec 2009 Idzie chyba calkiem niezle :) Bede zagladal, bo tez chce sie nauczyc zbrush'a :) Mam nadzieje cos ciekawego wyniesc :P Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duff Napisano 19 Lipiec 2009 Share Napisano 19 Lipiec 2009 Zapowiada sie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 19 Lipiec 2009 Share Napisano 19 Lipiec 2009 jak zrobic, by siatka nie kaszanila sie w miejscach, gdzie schodzi sie pare zspher(jak np. dlon czy stopa). Rozwiń myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 19 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2009 jak z jednej kulki wychodzily trzy obok siebie(palce), to zamiast ladnej bryly(jak mniej wiecej to http://www.garycmartin.com/images/hand_bones.jpg ) powstawaly trzy wypustki wzajemnie sie przenikajace, ktore jak sie wygladzilo, to miedzy soba mialy cos dziwnego, a nie siatke:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 19 Lipiec 2009 Share Napisano 19 Lipiec 2009 modelik idzie bomba, a korzystajac z sytuacji, poprosze o jakis najlepszy tutek o samym rzezbieniu w Z brushu, nigdy wczesniej nie uzywalem tego programu, czyli tutek od tego jak wlaczyc program :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2009 No to rzezbie dalej. Zrobilem konczyny i morde(jeszcze tylko jeden level subdiv dalej bedzie, bo na wiecej chyba kompa nie starczy). Nie mam za to pomyslu na plecy i brzuch. Poza tym moze macie jakies porady, jak sobie radzic z detalem w tak sporym modelu(to pierwszy taki wiekszy projekt na jaki sie porywam i boje sie, ze tego nei ogarne)? Komentarze i porady mile widziane:) EDIT: moze macie tez jakis pomysl, co to moze byc ten flaczek w miejscu ucha, bo za cholere nie potrafie tego wymyslec:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 22 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2009 No to powoli chyba koncze tego gniota - w sumie z kazdym updatem coraz mniej mi sie podoba, ale to chyba wina tego, ze nie radze sobie z detalem. Zamierzam jeszcze troche go poprawic, dodac jakies podloze i ustawic mu jakas poze. Fajnie by bylo tez go jakos ladnie wyrenderowac i tutaj pytanie do Was - da sie to porzadnie zrobic w zbrushu? Jesli tak to poprosilbym o jakies rady czy tutoriale. W maxie raczej odpada, bo moj komp chyba tego nie uciagnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 22 Lipiec 2009 Share Napisano 22 Lipiec 2009 Tak przy okazji, da sie w zbrushu ukryc czesc modelu? [/img] Ctrl+shift, zaznaczasz czesc modelu ktora chcesz ukryc i puszczasz shift. Jak chcesz przywrocic widocznosc calego obiektu to Ctrl+shift i klikasz na pustej przestrzeni. Fajnie by bylo tez go jakos ladnie wyrenderowac i tutaj pytanie do Was - da sie to porzadnie zrobic w zbrushu? Tak da sie, ale jest to dosyc toporne. Renderujesz model z roznymi materialami i komponujesz wszystko w ps Co do samego modelu. Wygladz te claytuby i dopiero wtedy zacznij dawac detal (zmarszczki, szramy, jakias faktury skory, luski itp) Design stwora mi sie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Lipiec 2009 Share Napisano 22 Lipiec 2009 Żeby zrobić koło siebie więcej palców musisz pobawić się suwakami od rozdzielczości w zspheres. Patrz tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się