Karkosik Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 Witam, To znowu ja, tym razem mam pytanie odnośnie brudu na aucie. Znacie jakiś dobry sposób na błoto porozchlapywane po aucie. Czy można to zrobić w jakiś inny sposób niż Unwrap, i teksturing. A jeśli tylko unwrap to zapodajcie jakies tutki dot. malowania. Bo z rozkładaniem siatki uv nie ma większego problemu. Jedynie mam problemy z namalowaniem tak tekstury aby była realistyczna i co najważniejsze wyraźna(ostra). Z góry dziękuje. Pozdrawiam, n_s
Gość Gosc Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 a w jakim sofcie? skoro nie wiadomo to pewnie w maxie :D w maxie masz material (skladnik materialu) oparty o Particle, wtedy mozesz np. wycelowac particle spray w samochod, jako skladnik twojego materialu wybrac Particle collision i schowac (renderable na false) system czasteczkowy, zderzajace sie czasteczki beda zostawiac plamy, tzn ty musisz w materiale podpiac pod Particle collision jakas mapke z brudem np. poprzez Mix i w Mask masz ten submaterial particlowy - wezlowato to opisalem, wpisz google hasla: 3ds max particle collision material tutorial
Karkosik Napisano 22 Lipiec 2009 Autor Napisano 22 Lipiec 2009 Okej, wielkie dzieki za odpowiedź. A jak wpisałem "3ds max particle collision material tutorial" to 1 pozycja to nasze forum:D PS. Tak nawiasem to nic z tego nie czaje ale bede kombinowal.
Pawelkos Napisano 24 Lipiec 2009 Napisano 24 Lipiec 2009 Tu masz tutorial ktory byc moze ci pomoze, bo mi sie go czytac calego nie chcialo ale wydaje sie calkiem ok. A co do tektur, jesli brak sci zdolnosci malarskich wykorzystaj zdecia odpowiednio przygotowane w Photosopie a tu link: klik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się