Skocz do zawartości

[szukam]Tutoriala modelingu laptopa


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Szukałem i nigdzie nie znalazłem tutoriala o modelowaniu laptopa... chciałbym swoją Toshibe Satelite Pro A300 wymodelować ale nie wiem jak się za to zabrać...

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurcze, pod reka mamy tylko tutek do Toshiba Satelite Pro A330, ale to juz nie bedzie to samo ;)

Tak serio, zabrac sie za to jak za kazdy hard surface modeling. Tutki w rodzaju jak wymodelowac samochod czy robota powinny ci sie przydac.

Napisano

po pierwsze nie ten dział,

 

po drugie google.pl wpisujesz poly modeling i czytasz oglądasz tutoriale, help programu którego używasz też ma informacje o modelowaniu, nasze forum też masz dużo tutoriali do modelowania wystarczy ściągnąć jakiś i poznać technikę a nie szukać tutoriala do każdej rzeczy jaką chcesz robić w 3D

 

mirach był szybszy:)

Napisano

Na necie nie ma tutoriali do stworzenia kazdego przedmiotu. Jesli masz opanowane juz podstawy modelowania to powinienes sobie poradzic z modelowaniem laptopa. Wzoruj sie na wlasnym laptopie. Jesli pracujesz na nim to masz jeszcze latwiej.

Napisano

przerobiłem już 4 tutki typu "podstawy 3d max"! możecie mi podać jakiś dobry tutek najlepiej videotutek dzięki któremu poznam zasadę modelingu... chodzi o taki tutek dzięki któremu bd mógł wymodelować praktycznie każdą rzecz...

Napisano

Jak narazie nie widzialem videotutka ktory poruszal by wszystkie zasady modelingu. Zamiast calego laptopa zrob np na poczatek sama myszke ;] Po co sie rzcac od razu na gleboka wode.

Napisano

nie śmiej się... Ty też kiedyś zaczynałeś... ! jakiś tutek do tej myszki ? mam robić wybrana myszkę przeze mnie czy z tutka ?

Napisano

chyba kwestia jest tego zebys siadl i zrobil. Zacznij robic jakikolwiek przedmiot, napotkasz na mase problemow z pewnoscia. Ale na sieci masz tez mase tutkow i poradnikow jak sobie z tym poradzic. Jak nie wiesz od czego zaczac to wez jakis tutek pokazujacy modelowanie przedmiotu i przerob go od poczatku do konca.

Napisano

Ja sie nie smieje. Chce Ci uswiadomic ze szybciej sie nauczysz ja zaczniejsz od mniej skomplikowanych przedmiotow takich jak dlugopis stolik itp niz jak zaczniesz np robic wojne miedzy ludzmi a przybyszami z innej planety. http://3dtotal.com/ moze tutaj zanjdziesz jakis fajne tutki. Szukaj w google tam jest naprawde duzo tego wszystkiego podpieraj sie zdjeciami i blueprintami.

Napisano

możesz mi dać link do jakiegoś konkretnego najlepiej polskiego ? a ja spróbuję go przerobić ?

sory za spam ale mi coś się z netem wali :/

Napisano

Usun niepotrzebne posty nie rob smietnika ;] Dlaczego mam Ci wszystko podawac na talerzu naucz sie sam znjdowac odpowiednie materialy do nauki. O to mi caly czas chodzi. Najlepiej sie uczsz jesi sam sobie wyznaczysz cel i sam tego chcesz. Juz Ci tyle podalem i powiedzialem. Teraz Twoj ruch.

Napisano

dobra jadę łatwy tutek i mam pytanie... dlaczego jak tworze jakiś box i dziele go na segmenty to nie widzę tych segmentów w perspektywie ?

Napisano

http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/

 

zacznij od tego są tu pokazane główne założenia i zasady Poly Modelingu

 

następnie przejrzyj ten dział http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=96 masz tutaj Video tutoriale ściągnij jakiś, modelowanie aut głowy czy innych obiektów wystarczy wybrać coś i obejrzeć, żeby zobaczyć jak to robią inni a potem samemu modelować :)

 

Kliknij F4 to do tych segmentów

Napisano (edytowane)

bielik spóźniłeś się;p

kurcze szukam i szukam i szukam... i nie mogę znaleźć żadnego polskiego tutka o modelowaniu z dźwiękiem :/

Edytowane przez baza0
Napisano

proszę was dajcie mi jakiś vt polski o modelowaniu czegoś.... bo szukam i szukam i a to bez dźwięku... a to wszystkich części nie ma... proszę Was

Napisano

chyba trochę przesadzasz... większość tutków choćby było po chińsku to po samych obrazkach zgadniesz o co biega. A w dziale w którym zapostowałeś jest przynajmniej kilka bardzo dobrych tutków.

Napisano

zaczynałem już chyba 10 ;] i w każdym jest jakaś rzecz przy której się zacinam.. nie wiem jak zrobić daną rzecz lub nie mogę znaleźć danej zakładki, przycisku itd... chciałbym na początek znaleźć tutorial krok po kroku ! dosłownie dla kompletnie zielonych ! zobaczę ocb połapie opcje i wtedy bd jechał po kolei wszystkie tutki...

chodzi mi żeby było prosto wyjaśnione..np:

teraz prze konwertuj to do Editable Mesh

PPM na obiekcie > convert to > editable mesh

 

naprawdę dopiero dziś zainstalowałem 3d maxa i dopiero zapoznałem się z interfejsem ;p proszę wrzucić mi linki jak są takowe do tutków jakiś prostych ! pionek do gry, kostka, stół... coś naprawdę łatwego...

Napisano

akurat te robiłem i nie dałem rady ;] w pewnym momencie się zacinam i koniec ;p możliwe że jestem za ciemny na ten program ;p albo za młody ;p ale ***j nie poddam się ! ;]

Napisano

z flakonikiem od pkt 5 dalej nic nie kumam ;] jak możesz weź mi jakoś przełóż na prosty język parę następnych punktów to dalej pewnie dam rade ;p

Napisano

To troche dziwne ze mam tlumaczyc Tobie tutorial ale ok sprobuje. WIec na swojego plane nakladaszmodyfikator shell i zwiekszasz "inner amount" tu sie musisz pobawic bo nie znam wymiarow jakie ty masz wiec sam musisz wiedziec jakie to ma byc wysokie oraz "segments" na 2. Nastepny krok to modyfikator "edit poly". Zaznaczasz teraz polygony i bawisz sie opcja extrude.

Napisano

ok już czaje ;] jeszcze jak możesz mi powiedz jak usunąć tło ;] np : dałem sobie na top przez przeciągniecie jakiś obrazek żeby łatwiej mi było rysować i jak go usunąć ? to nie jest obiekt tylko tło...przy oddalaniu nadal pozostaje ?

Napisano

nadal jest... nawet wziąłem wszedłem w tej zakładce w menu gdzie pisała nazwa tego pliku co zaimportowałem... zmieniłem na NONE i nadal to samo...

Napisano

trochę się posunąłem z pracą dziś ;] zaczynam łapać o co w tym chodzi... ale mam problem... jestem na 16 etapie tego tutka http://max3d.pl/tut.php?id=295 i nie wiem jak to połączyć tym weld... zaznaczam cały obiekt(dwie części) modyfikuje do edit poly...biorę vertek i nie wiem co dalej.... help ;]

tutaj postęp pracy beztytuuwft.jpga4beztytuuwftja4beztytuuwftj

Napisano

Jesli usunales ta scianke przy ktorej bedziesz laczyc te vertexy to teraz zaznaczasz dwa i klikasz collapse lub target weld i wybierasz ktory vertex ma byc z jakims polaczony ;]

Napisano

to jak mam to zrobić ? zaznaczyć dwie części > edit geometry > attach ! później vertex zaznaczyć wszystkie wierzchołki z jednej i drugiej strony i weld ?

Napisano (edytowane)

to jak mam to zrobić? nie ma ścianki ! wgl ja nie mogę jakoś połączyć biorę normalnie select object zaznaczam obydwa i w edit poly biore attach i dalej są rozdzielone

zalq.jpg

Edytowane przez baza0
Napisano

na tym samym obiekcie działa i weld i collapse ale jednego z drugim za nic nie mogę połączyć... nic się nie dzieje jak chce łączyć wierzchołki... najpierw muszę połączyć te dwie części.. tylko coś nie mogę...

Napisano

Popatrz postaw dwa boxy. Na jednego nadaj edit poly i zatachuj drugi. Udup na kazdym z nich jedna scianke. Teraz polacz te vertexy. Zaznacz jeden na pierwszym boxi i jeden na drugim boxie i wcisnij collapse. Teraz pstap podobnie z swoim flakonikiem na perfumy.

Napisano
jestem na 16 etapie tego tutka http://max3d.pl/tut.php?id=295 i nie wiem jak to połączyć tym weld... zaznaczam cały obiekt(dwie części) modyfikuje do edit poly...biorę vertek i nie wiem co dalej.... help ;]
Zaznaczyłeś oba obiekty i dodałeś modyfikator Editable poly? :D W taki sposób nie połączysz tych części.

 

Musisz zaznaczyć jeden obiekt, kliknąć Attach i wskazać drugi obiekt. Dopiero potem Weld. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności