Napisano 23 Lipiec 200915 l Witam! Szukałem i nigdzie nie znalazłem tutoriala o modelowaniu laptopa... chciałbym swoją Toshibe Satelite Pro A300 wymodelować ale nie wiem jak się za to zabrać...
Napisano 23 Lipiec 200915 l Kurcze, pod reka mamy tylko tutek do Toshiba Satelite Pro A330, ale to juz nie bedzie to samo ;) Tak serio, zabrac sie za to jak za kazdy hard surface modeling. Tutki w rodzaju jak wymodelowac samochod czy robota powinny ci sie przydac.
Napisano 23 Lipiec 200915 l po pierwsze nie ten dział, po drugie google.pl wpisujesz poly modeling i czytasz oglądasz tutoriale, help programu którego używasz też ma informacje o modelowaniu, nasze forum też masz dużo tutoriali do modelowania wystarczy ściągnąć jakiś i poznać technikę a nie szukać tutoriala do każdej rzeczy jaką chcesz robić w 3D mirach był szybszy:)
Napisano 23 Lipiec 200915 l Na necie nie ma tutoriali do stworzenia kazdego przedmiotu. Jesli masz opanowane juz podstawy modelowania to powinienes sobie poradzic z modelowaniem laptopa. Wzoruj sie na wlasnym laptopie. Jesli pracujesz na nim to masz jeszcze latwiej.
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor przerobiłem już 4 tutki typu "podstawy 3d max"! możecie mi podać jakiś dobry tutek najlepiej videotutek dzięki któremu poznam zasadę modelingu... chodzi o taki tutek dzięki któremu bd mógł wymodelować praktycznie każdą rzecz...
Napisano 23 Lipiec 200915 l Jak narazie nie widzialem videotutka ktory poruszal by wszystkie zasady modelingu. Zamiast calego laptopa zrob np na poczatek sama myszke ;] Po co sie rzcac od razu na gleboka wode.
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor nie śmiej się... Ty też kiedyś zaczynałeś... ! jakiś tutek do tej myszki ? mam robić wybrana myszkę przeze mnie czy z tutka ?
Napisano 23 Lipiec 200915 l chyba kwestia jest tego zebys siadl i zrobil. Zacznij robic jakikolwiek przedmiot, napotkasz na mase problemow z pewnoscia. Ale na sieci masz tez mase tutkow i poradnikow jak sobie z tym poradzic. Jak nie wiesz od czego zaczac to wez jakis tutek pokazujacy modelowanie przedmiotu i przerob go od poczatku do konca.
Napisano 23 Lipiec 200915 l Ja sie nie smieje. Chce Ci uswiadomic ze szybciej sie nauczysz ja zaczniejsz od mniej skomplikowanych przedmiotow takich jak dlugopis stolik itp niz jak zaczniesz np robic wojne miedzy ludzmi a przybyszami z innej planety. http://3dtotal.com/ moze tutaj zanjdziesz jakis fajne tutki. Szukaj w google tam jest naprawde duzo tego wszystkiego podpieraj sie zdjeciami i blueprintami.
Napisano 23 Lipiec 200915 l http://max3d.pl/tutorials.php tam jest duzo tego od tego zaczalem swoje przygode z 3d pozniej chwytalem sie prawie kazdego tutka jakiego znalazlem. Na necie nie ma samych informacji po polsku. Jesli masz jais fajny tutek po angielsku to bierzesz translatora i tlumaczysz sobie;]
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor możesz mi dać link do jakiegoś konkretnego najlepiej polskiego ? a ja spróbuję go przerobić ? sory za spam ale mi coś się z netem wali :/
Napisano 23 Lipiec 200915 l Usun niepotrzebne posty nie rob smietnika ;] Dlaczego mam Ci wszystko podawac na talerzu naucz sie sam znjdowac odpowiednie materialy do nauki. O to mi caly czas chodzi. Najlepiej sie uczsz jesi sam sobie wyznaczysz cel i sam tego chcesz. Juz Ci tyle podalem i powiedzialem. Teraz Twoj ruch.
Napisano 23 Lipiec 200915 l czlowieku, troche samodzielnosci, nikt cie tu nie bedzie za raczke prowadzil, to nie szkola podstawowa.
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor dobra jadę łatwy tutek i mam pytanie... dlaczego jak tworze jakiś box i dziele go na segmenty to nie widzę tych segmentów w perspektywie ?
Napisano 23 Lipiec 200915 l http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/ zacznij od tego są tu pokazane główne założenia i zasady Poly Modelingu następnie przejrzyj ten dział http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=96 masz tutaj Video tutoriale ściągnij jakiś, modelowanie aut głowy czy innych obiektów wystarczy wybrać coś i obejrzeć, żeby zobaczyć jak to robią inni a potem samemu modelować :) Kliknij F4 to do tych segmentów
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor bielik spóźniłeś się;p kurcze szukam i szukam i szukam... i nie mogę znaleźć żadnego polskiego tutka o modelowaniu z dźwiękiem :/ Edytowane 23 Lipiec 200915 l przez baza0
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor proszę was dajcie mi jakiś vt polski o modelowaniu czegoś.... bo szukam i szukam i a to bez dźwięku... a to wszystkich części nie ma... proszę Was
Napisano 23 Lipiec 200915 l chyba trochę przesadzasz... większość tutków choćby było po chińsku to po samych obrazkach zgadniesz o co biega. A w dziale w którym zapostowałeś jest przynajmniej kilka bardzo dobrych tutków.
Napisano 23 Lipiec 200915 l tu masz według mnie jedną z najlepszych stronek ze wszystkim: http://www.evermotion.org/tutorials
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor zaczynałem już chyba 10 ;] i w każdym jest jakaś rzecz przy której się zacinam.. nie wiem jak zrobić daną rzecz lub nie mogę znaleźć danej zakładki, przycisku itd... chciałbym na początek znaleźć tutorial krok po kroku ! dosłownie dla kompletnie zielonych ! zobaczę ocb połapie opcje i wtedy bd jechał po kolei wszystkie tutki... chodzi mi żeby było prosto wyjaśnione..np: teraz prze konwertuj to do Editable Mesh PPM na obiekcie > convert to > editable mesh naprawdę dopiero dziś zainstalowałem 3d maxa i dopiero zapoznałem się z interfejsem ;p proszę wrzucić mi linki jak są takowe do tutków jakiś prostych ! pionek do gry, kostka, stół... coś naprawdę łatwego...
Napisano 23 Lipiec 200915 l Stary widac ze sie nudzisz w wakacje co ;] http://max3d.pl/tut.php?id=297 http://max3d.pl/tut.php?id=295 http://max3d.pl/tut.php?id=296 Wystarczy czy mam dalej podawac ;]
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor akurat te robiłem i nie dałem rady ;] w pewnym momencie się zacinam i koniec ;p możliwe że jestem za ciemny na ten program ;p albo za młody ;p ale ***j nie poddam się ! ;]
Napisano 23 Lipiec 200915 l To powiedz w czym sie tak zacnasz i nie stawaj na tym momecie tylko spróbuj go rozwiazac ;]
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor z flakonikiem od pkt 5 dalej nic nie kumam ;] jak możesz weź mi jakoś przełóż na prosty język parę następnych punktów to dalej pewnie dam rade ;p
Napisano 23 Lipiec 200915 l To troche dziwne ze mam tlumaczyc Tobie tutorial ale ok sprobuje. WIec na swojego plane nakladaszmodyfikator shell i zwiekszasz "inner amount" tu sie musisz pobawic bo nie znam wymiarow jakie ty masz wiec sam musisz wiedziec jakie to ma byc wysokie oraz "segments" na 2. Nastepny krok to modyfikator "edit poly". Zaznaczasz teraz polygony i bawisz sie opcja extrude.
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor ok już czaje ;] jeszcze jak możesz mi powiedz jak usunąć tło ;] np : dałem sobie na top przez przeciągniecie jakiś obrazek żeby łatwiej mi było rysować i jak go usunąć ? to nie jest obiekt tylko tło...przy oddalaniu nadal pozostaje ?
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor nadal jest... nawet wziąłem wszedłem w tej zakładce w menu gdzie pisała nazwa tego pliku co zaimportowałem... zmieniłem na NONE i nadal to samo...
Napisano 23 Lipiec 200915 l Autor gdyby nie działało to bym tracił czas na screena ? ;p dobra zrobilem ;] Edytowane 23 Lipiec 200915 l przez baza0
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor trochę się posunąłem z pracą dziś ;] zaczynam łapać o co w tym chodzi... ale mam problem... jestem na 16 etapie tego tutka http://max3d.pl/tut.php?id=295 i nie wiem jak to połączyć tym weld... zaznaczam cały obiekt(dwie części) modyfikuje do edit poly...biorę vertek i nie wiem co dalej.... help ;] tutaj postęp pracy
Napisano 24 Lipiec 200915 l Jesli usunales ta scianke przy ktorej bedziesz laczyc te vertexy to teraz zaznaczasz dwa i klikasz collapse lub target weld i wybierasz ktory vertex ma byc z jakims polaczony ;]
Napisano 24 Lipiec 200915 l a nie przeczytałeś chyba punktu 16 co? pisze wyrażnie kliknąc attach by dodać jeden obiekt do drugiego
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor to jak mam to zrobić ? zaznaczyć dwie części > edit geometry > attach ! później vertex zaznaczyć wszystkie wierzchołki z jednej i drugiej strony i weld ?
Napisano 24 Lipiec 200915 l Musisz jeszcze usunac ta scianke miedzy nimi ;] A pozniej zaznaczasz jeden wierzcholek i weldujesz go z drugim ;]
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor to jak mam to zrobić? nie ma ścianki ! wgl ja nie mogę jakoś połączyć biorę normalnie select object zaznaczam obydwa i w edit poly biore attach i dalej są rozdzielone Edytowane 24 Lipiec 200915 l przez baza0
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor na tym samym obiekcie działa i weld i collapse ale jednego z drugim za nic nie mogę połączyć... nic się nie dzieje jak chce łączyć wierzchołki... najpierw muszę połączyć te dwie części.. tylko coś nie mogę...
Napisano 24 Lipiec 200915 l Popatrz postaw dwa boxy. Na jednego nadaj edit poly i zatachuj drugi. Udup na kazdym z nich jedna scianke. Teraz polacz te vertexy. Zaznacz jeden na pierwszym boxi i jeden na drugim boxie i wcisnij collapse. Teraz pstap podobnie z swoim flakonikiem na perfumy.
Napisano 24 Lipiec 200915 l jestem na 16 etapie tego tutka http://max3d.pl/tut.php?id=295 i nie wiem jak to połączyć tym weld... zaznaczam cały obiekt(dwie części) modyfikuje do edit poly...biorę vertek i nie wiem co dalej.... help ;]Zaznaczyłeś oba obiekty i dodałeś modyfikator Editable poly? :D W taki sposób nie połączysz tych części. Musisz zaznaczyć jeden obiekt, kliknąć Attach i wskazać drugi obiekt. Dopiero potem Weld. :)
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor właśnie przed chwilą doszedłem do tego ;p mógłby mi ktoś godzinę temu powiedzieć....
Napisano 24 Lipiec 200915 l Popatrz postaw dwa boxy. Na jednego nadaj edit poly i zatachuj drugi. Przeciez pisalem ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto