Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam taki dość głupi problem, zerknijcie na image poniżej:

 

noise.jpg

 

Gdy się przyjżeć, mniej więcej po środku widać zaciemnienie, takie wybrzuszenie (po MeshSmooth)

Pojawiło się ono, gdy dodałem nowe loop edges (editablely poly -> edge -> connect).

Już kilka razy miałem taką sytuację, i za każdym razem ręcznie próbowałem wyrównać, ale zmieniasz kąt patrzenia i znów wybrzuszenie.

 

Tak wygląda siatka (na czerwono nowo dodana krawędź...):

 

noise2.jpg

 

Jak temu zaradzić ? Czy coś robię źle... ?

 

//EDIT

Dzięki Aniu :) co ciekawe był widoczny ale nagle znikł :P

 

Dzięki

Pozdrawiam

Edytowane przez Matuzalem

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

obrazka nie widać

 

edit:

myślę że to normalne, po prostu masz tam lekkie zgięcie wyznaczone przez te 3 kanty.

Możesz odsunąć prawy i lewy loop bardziej od środkowego, tak żeby odstępy między wszystkimi pięcioma kantami były mniej więcej równe.

Albo spróbować zastosować modyfikator relax tylko na te kanty.

Edytowane przez Ania

Napisano
  • Autor
obrazka nie widać

myślę że to normalne, po prostu masz tam lekkie zgięcie wyznaczone przez te 3 kanty.

Hmm... ale to nie ja robiłem ten kant, tylko Connect w maxi-e :) nie potrafi jakoś uśrednić wyniku położenia wierzchołków tak by pasowały smooth do reszty... ?

 

obrazka nie widać

Możesz odsunąć prawy i lewy loop bardziej od środkowego, tak żeby odstępy między wszystkimi pięcioma kantami były mniej więcej równe.

Albo spróbować zastosować modyfikator relax tylko na te kanty.

To jedyne rozwiązania ?

 

Dzięki

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności