Matuzalem Napisano 23 Lipiec 2009 Share Napisano 23 Lipiec 2009 (edytowane) Witam Mam taki dość głupi problem, zerknijcie na image poniżej: Gdy się przyjżeć, mniej więcej po środku widać zaciemnienie, takie wybrzuszenie (po MeshSmooth) Pojawiło się ono, gdy dodałem nowe loop edges (editablely poly -> edge -> connect). Już kilka razy miałem taką sytuację, i za każdym razem ręcznie próbowałem wyrównać, ale zmieniasz kąt patrzenia i znów wybrzuszenie. Tak wygląda siatka (na czerwono nowo dodana krawędź...): Jak temu zaradzić ? Czy coś robię źle... ? //EDIT Dzięki Aniu :) co ciekawe był widoczny ale nagle znikł :P Dzięki Pozdrawiam Edytowane 23 Lipiec 2009 przez Matuzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Lipiec 2009 Share Napisano 23 Lipiec 2009 (edytowane) obrazka nie widać edit: myślę że to normalne, po prostu masz tam lekkie zgięcie wyznaczone przez te 3 kanty. Możesz odsunąć prawy i lewy loop bardziej od środkowego, tak żeby odstępy między wszystkimi pięcioma kantami były mniej więcej równe. Albo spróbować zastosować modyfikator relax tylko na te kanty. Edytowane 23 Lipiec 2009 przez Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matuzalem Napisano 23 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2009 obrazka nie widać myślę że to normalne, po prostu masz tam lekkie zgięcie wyznaczone przez te 3 kanty. Hmm... ale to nie ja robiłem ten kant, tylko Connect w maxi-e :) nie potrafi jakoś uśrednić wyniku położenia wierzchołków tak by pasowały smooth do reszty... ? obrazka nie widać Możesz odsunąć prawy i lewy loop bardziej od środkowego, tak żeby odstępy między wszystkimi pięcioma kantami były mniej więcej równe. Albo spróbować zastosować modyfikator relax tylko na te kanty. To jedyne rozwiązania ? Dzięki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi