Rogal Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Cześć wszystkim. Mam takie pytanie, jaki jest odpowiednik maxowego chamfer w blenderze. Chodzi o wygładzanie pojedyńczych krawędzi bo mam z tym nielada problem. Używałem bevel, subsurf ale nie spełniają one moich wymagań do końca.
Ania Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Bevel. Nie działa do końca tak samo ponieważ nie ma w Blenderze n-gonów. Za kilka miesięcy może będą.
Rogal Napisano 27 Lipiec 2009 Autor Napisano 27 Lipiec 2009 Ale po bevel to strasznie siatka mi sie wykrzywia :(
Ania Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 To może pokaż siatkę i co chcesz uzyskać. Być może jest na to inna metoda.
Rogal Napisano 27 Lipiec 2009 Autor Napisano 27 Lipiec 2009 na przykład takie coś http://ifotos.pl/img/hqapps.jpg
Ania Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Chyba powinno się dać bevlem, niekiedy potem tylko trzeba trochę posprzątać ponieważ będą się robiły trójkąty na rogach (tam gdzie w maxie robiłyby sie pięciokąty). Jeśli chcesz chamfer który działa podobnie jak ten w maxie, to polecam Wingsa.
Creator Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 nooo ja bym w wingsie to zrobił i później najwyżej do blendera zaimportował
Tomek S Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Żeby Bevel dobrze wyszedł trzeba mieć ładną siatkę. Jak ma się dużo trójkątów to mogą się nieciekawe rzeczy robić. Musisz sobie przygotować siatkę do zastosowania Bevel'a, najlepiej działa na Loop'ach ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się