Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam , mam pytanko jak najszybciej zrobić piramidkę, ale żeby wierzchołek jej był w innym miejscu niż w środku. Np. blisko dwóch przylegających do siebie boków. I chodzi mi o automat który by robił to automatycznie np. w 10 polygonach. Może jakiś plugin ?

 

 

Ps. sorry ze dziwny temat ale nie wiedziałem jak go nazwać.

Edytowane przez NAD
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co to znaczy "w 10 polygonach"? Cała bryła ma być zbudowana z dziesięciu face'ów?

Zależy generalnie od podstawy tego ostrosłupa, ale wystarczy 4, 5 faceów...

Napisano (edytowane)

Chodzi mi o coś takiego mam nadzieje ze cos widać na tym screenie, mnie chodzi o to aby każdy polygon był w kształcie takiej piramidki.

kerb3.jpg

Edytowane przez NAD
Napisano

tak dokładnie. Troche słabo widać na tym screenie,ale generalnie to chodzi o podział czterobocznego plane'a na dwa trójkątne z jednoczesnym podniesieniem wierzchołka. Rodzaj ostrosłupa z wierzchołkiem nie centralnie rozmieszonym :)

Napisano

Eee,myślałem że będziesz chciał coś bardziej szalonego...

Eitable poly,zaznacz polygony które chcesz spiramidkować,wejdż w opcje bevel,zaznacz bevel type:by polygon,ustaw jakie tam chcesz wartości i zrób bevel.Zostaną ci dodatkowe 4 kątne polygony na czubkach piramidek-trzymając wciśnięty ctrl przełącz na subobject vertex i kliknij w guziczek collapse.Jak chcesz żeby czubki nie były w centrum to przesuwasz.

Pozdr:)awiam

Napisano (edytowane)

nie no oki to podświetlą sie i polygonki i vertexy. I jak dam potem colaps to owszem robią sie piramidki ale potem to rozumiem ze trzeba ręcznie przesuwać każdy wertex?

 

Ps. plane'y nie są na jednej osi tylko powiedzmy w łuku

Edytowane przez NAD
Napisano (edytowane)

Najlepiej przesunąć wsszystkie naraz:)Jak chcesz automatem to napisz skrypta bo chyba nie ma gotowego do robienia niesymetrycznych piramidek:)Ewentualnie nagraj skrypta macrorecorderem...

 

EDIT:Jak są na łuku przełącz przed przesuwaniem reference coordinate system na LOCAL-każdy vertex będzie się przesuwał według własnego układu odniesienia.

 

Pozdr:)

Edytowane przez mafida
  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności