NAD Napisano 28 Lipiec 2009 Share Napisano 28 Lipiec 2009 (edytowane) Witam , mam pytanko jak najszybciej zrobić piramidkę, ale żeby wierzchołek jej był w innym miejscu niż w środku. Np. blisko dwóch przylegających do siebie boków. I chodzi mi o automat który by robił to automatycznie np. w 10 polygonach. Może jakiś plugin ? Ps. sorry ze dziwny temat ale nie wiedziałem jak go nazwać. Edytowane 28 Lipiec 2009 przez NAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 28 Lipiec 2009 Share Napisano 28 Lipiec 2009 Co to znaczy "w 10 polygonach"? Cała bryła ma być zbudowana z dziesięciu face'ów? Zależy generalnie od podstawy tego ostrosłupa, ale wystarczy 4, 5 faceów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 28 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2009 (edytowane) Chodzi mi o coś takiego mam nadzieje ze cos widać na tym screenie, mnie chodzi o to aby każdy polygon był w kształcie takiej piramidki. Edytowane 28 Lipiec 2009 przez NAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 30 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2009 Ktoś pomoże, czy jest możliwe zaznaczenie kilku polygonów i zrobienie w każdym z nich takiej piramidki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Lipiec 2009 Share Napisano 30 Lipiec 2009 Nic nie widać na tym screenie i nie łapie o co chodzi....Jaką piramidkę?Chcesz zmienić 4 bocznego poly w 2 trójkątne? Pozdrav:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 30 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2009 tak dokładnie. Troche słabo widać na tym screenie,ale generalnie to chodzi o podział czterobocznego plane'a na dwa trójkątne z jednoczesnym podniesieniem wierzchołka. Rodzaj ostrosłupa z wierzchołkiem nie centralnie rozmieszonym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Lipiec 2009 Share Napisano 30 Lipiec 2009 Czy w 4 trójkątne,wtedy będzie piramidka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 31 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2009 tak dokładnie takie cos :) z tym ze jedna "linia"(rząd) tych piramidek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 31 Lipiec 2009 Share Napisano 31 Lipiec 2009 Eee,myślałem że będziesz chciał coś bardziej szalonego... Eitable poly,zaznacz polygony które chcesz spiramidkować,wejdż w opcje bevel,zaznacz bevel type:by polygon,ustaw jakie tam chcesz wartości i zrób bevel.Zostaną ci dodatkowe 4 kątne polygony na czubkach piramidek-trzymając wciśnięty ctrl przełącz na subobject vertex i kliknij w guziczek collapse.Jak chcesz żeby czubki nie były w centrum to przesuwasz. Pozdr:)awiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 31 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2009 subobject vertex czyli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 31 Lipiec 2009 Share Napisano 31 Lipiec 2009 Dobra,zrobię wszystko żeby się nie wziąść do roboty więc masz na obrazku sub obj vertex:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 31 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2009 (edytowane) nie no oki to podświetlą sie i polygonki i vertexy. I jak dam potem colaps to owszem robią sie piramidki ale potem to rozumiem ze trzeba ręcznie przesuwać każdy wertex? Ps. plane'y nie są na jednej osi tylko powiedzmy w łuku Edytowane 31 Lipiec 2009 przez NAD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 31 Lipiec 2009 Share Napisano 31 Lipiec 2009 (edytowane) Najlepiej przesunąć wsszystkie naraz:)Jak chcesz automatem to napisz skrypta bo chyba nie ma gotowego do robienia niesymetrycznych piramidek:)Ewentualnie nagraj skrypta macrorecorderem... EDIT:Jak są na łuku przełącz przed przesuwaniem reference coordinate system na LOCAL-każdy vertex będzie się przesuwał według własnego układu odniesienia. Pozdr:) Edytowane 31 Lipiec 2009 przez mafida 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NAD Napisano 31 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2009 No trochę lipa. Ale dziękuje za pomoc. Ps. klikłem w serduszko:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 31 Lipiec 2009 Share Napisano 31 Lipiec 2009 Przeczytałeś mojego edita o reference coordinate system?To powinno pomóc jeśli vertexy nie są w jednej płaszczyżnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się