Posted July 28, 200915 yr Witam , mam pytanko jak najszybciej zrobić piramidkę, ale żeby wierzchołek jej był w innym miejscu niż w środku. Np. blisko dwóch przylegających do siebie boków. I chodzi mi o automat który by robił to automatycznie np. w 10 polygonach. Może jakiś plugin ? Ps. sorry ze dziwny temat ale nie wiedziałem jak go nazwać. Edited July 28, 200915 yr by NAD
July 28, 200915 yr Co to znaczy "w 10 polygonach"? Cała bryła ma być zbudowana z dziesięciu face'ów? Zależy generalnie od podstawy tego ostrosłupa, ale wystarczy 4, 5 faceów...
July 28, 200915 yr Author Chodzi mi o coś takiego mam nadzieje ze cos widać na tym screenie, mnie chodzi o to aby każdy polygon był w kształcie takiej piramidki. Edited July 28, 200915 yr by NAD
July 30, 200915 yr Author Ktoś pomoże, czy jest możliwe zaznaczenie kilku polygonów i zrobienie w każdym z nich takiej piramidki?
July 30, 200915 yr Nic nie widać na tym screenie i nie łapie o co chodzi....Jaką piramidkę?Chcesz zmienić 4 bocznego poly w 2 trójkątne? Pozdrav:)
July 30, 200915 yr Author tak dokładnie. Troche słabo widać na tym screenie,ale generalnie to chodzi o podział czterobocznego plane'a na dwa trójkątne z jednoczesnym podniesieniem wierzchołka. Rodzaj ostrosłupa z wierzchołkiem nie centralnie rozmieszonym :)
July 31, 200915 yr Eee,myślałem że będziesz chciał coś bardziej szalonego... Eitable poly,zaznacz polygony które chcesz spiramidkować,wejdż w opcje bevel,zaznacz bevel type:by polygon,ustaw jakie tam chcesz wartości i zrób bevel.Zostaną ci dodatkowe 4 kątne polygony na czubkach piramidek-trzymając wciśnięty ctrl przełącz na subobject vertex i kliknij w guziczek collapse.Jak chcesz żeby czubki nie były w centrum to przesuwasz. Pozdr:)awiam
July 31, 200915 yr Dobra,zrobię wszystko żeby się nie wziąść do roboty więc masz na obrazku sub obj vertex:)
July 31, 200915 yr Author nie no oki to podświetlą sie i polygonki i vertexy. I jak dam potem colaps to owszem robią sie piramidki ale potem to rozumiem ze trzeba ręcznie przesuwać każdy wertex? Ps. plane'y nie są na jednej osi tylko powiedzmy w łuku Edited July 31, 200915 yr by NAD
July 31, 200915 yr Najlepiej przesunąć wsszystkie naraz:)Jak chcesz automatem to napisz skrypta bo chyba nie ma gotowego do robienia niesymetrycznych piramidek:)Ewentualnie nagraj skrypta macrorecorderem... EDIT:Jak są na łuku przełącz przed przesuwaniem reference coordinate system na LOCAL-każdy vertex będzie się przesuwał według własnego układu odniesienia. Pozdr:) Edited July 31, 200915 yr by mafida
July 31, 200915 yr Przeczytałeś mojego edita o reference coordinate system?To powinno pomóc jeśli vertexy nie są w jednej płaszczyżnie:)
Create an account or sign in to comment