Napisano 28 Lipiec 200915 l Witam , mam pytanko jak najszybciej zrobić piramidkę, ale żeby wierzchołek jej był w innym miejscu niż w środku. Np. blisko dwóch przylegających do siebie boków. I chodzi mi o automat który by robił to automatycznie np. w 10 polygonach. Może jakiś plugin ? Ps. sorry ze dziwny temat ale nie wiedziałem jak go nazwać. Edytowane 28 Lipiec 200915 l przez NAD
Napisano 28 Lipiec 200915 l Co to znaczy "w 10 polygonach"? Cała bryła ma być zbudowana z dziesięciu face'ów? Zależy generalnie od podstawy tego ostrosłupa, ale wystarczy 4, 5 faceów...
Napisano 28 Lipiec 200915 l Autor Chodzi mi o coś takiego mam nadzieje ze cos widać na tym screenie, mnie chodzi o to aby każdy polygon był w kształcie takiej piramidki. Edytowane 28 Lipiec 200915 l przez NAD
Napisano 30 Lipiec 200915 l Autor Ktoś pomoże, czy jest możliwe zaznaczenie kilku polygonów i zrobienie w każdym z nich takiej piramidki?
Napisano 30 Lipiec 200915 l Nic nie widać na tym screenie i nie łapie o co chodzi....Jaką piramidkę?Chcesz zmienić 4 bocznego poly w 2 trójkątne? Pozdrav:)
Napisano 30 Lipiec 200915 l Autor tak dokładnie. Troche słabo widać na tym screenie,ale generalnie to chodzi o podział czterobocznego plane'a na dwa trójkątne z jednoczesnym podniesieniem wierzchołka. Rodzaj ostrosłupa z wierzchołkiem nie centralnie rozmieszonym :)
Napisano 31 Lipiec 200915 l Autor tak dokładnie takie cos :) z tym ze jedna "linia"(rząd) tych piramidek
Napisano 31 Lipiec 200915 l Eee,myślałem że będziesz chciał coś bardziej szalonego... Eitable poly,zaznacz polygony które chcesz spiramidkować,wejdż w opcje bevel,zaznacz bevel type:by polygon,ustaw jakie tam chcesz wartości i zrób bevel.Zostaną ci dodatkowe 4 kątne polygony na czubkach piramidek-trzymając wciśnięty ctrl przełącz na subobject vertex i kliknij w guziczek collapse.Jak chcesz żeby czubki nie były w centrum to przesuwasz. Pozdr:)awiam
Napisano 31 Lipiec 200915 l Dobra,zrobię wszystko żeby się nie wziąść do roboty więc masz na obrazku sub obj vertex:)
Napisano 31 Lipiec 200915 l Autor nie no oki to podświetlą sie i polygonki i vertexy. I jak dam potem colaps to owszem robią sie piramidki ale potem to rozumiem ze trzeba ręcznie przesuwać każdy wertex? Ps. plane'y nie są na jednej osi tylko powiedzmy w łuku Edytowane 31 Lipiec 200915 l przez NAD
Napisano 31 Lipiec 200915 l Najlepiej przesunąć wsszystkie naraz:)Jak chcesz automatem to napisz skrypta bo chyba nie ma gotowego do robienia niesymetrycznych piramidek:)Ewentualnie nagraj skrypta macrorecorderem... EDIT:Jak są na łuku przełącz przed przesuwaniem reference coordinate system na LOCAL-każdy vertex będzie się przesuwał według własnego układu odniesienia. Pozdr:) Edytowane 31 Lipiec 200915 l przez mafida
Napisano 31 Lipiec 200915 l Przeczytałeś mojego edita o reference coordinate system?To powinno pomóc jeśli vertexy nie są w jednej płaszczyżnie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto