Napisano 30 Lipiec 200915 l Ostatnio robiłem animacje-tutorial jak zrobić pewna rzecz. Nie było w niej jakichś hihg-poly modeli (najwyżej meshsmooth x2 był na kanciastych byŁ) ani nic specjalnego tylko dwa materiały z odbiciami wymagające trochę więcej czasu do renderu. Po dwóch pierwszych razach jak wyrenderowałem animację w momencie kiedy te obiekty z odbiciami się ruszały filmik się zawieszał. ZXa trzecim razem troche podmieniłem ustawienia i było ok ale mogło być lepiej. Teraz mam już o wiele więcej wymagającą animację do wyrenderowania bo są modele high poly dużo odbić i w ogóle. I teraz chciałbym się zapytac o taką rzecz: czym to najlepiej wyrenderować i przy jakich ustawieniach ? Czy zwykły render max'a wystarczy czy może cos pobierać ? Proszę o dość konkretną odpowiedź.
Napisano 30 Lipiec 200915 l Zgaduję, że renderujesz do razu do avi. To błąd, renderuj do klatek, jpeg, tga, png.. cokolwiek co potem możesz wrzucić do aftera czy premiera i tam złożyć. Wtedy będziesz mógł sobie wybrać interesujący Cię kodek, skompresować i wyrenderować animację.
Napisano 30 Lipiec 200915 l Autor Zgadłeś dobrze. A jak dokładnie się programy nazywają bo jak wpisuje podane pozycje do google to trafność najwyżej 2% :P
Napisano 30 Lipiec 200915 l Jeżeli trzeba połączyć pojedyncze klatki i ewentualnie dodać ścieżkę dźwiękową a potem spakować to może Virtualdub wystarczy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto