Jump to content

Featured Replies

Posted

Ostatnio robiłem animacje-tutorial jak zrobić pewna rzecz. Nie było w niej jakichś hihg-poly modeli (najwyżej meshsmooth x2 był na kanciastych byŁ) ani nic specjalnego tylko dwa materiały z odbiciami wymagające trochę więcej czasu do renderu. Po dwóch pierwszych razach jak wyrenderowałem animację w momencie kiedy te obiekty z odbiciami się ruszały filmik się zawieszał. ZXa trzecim razem troche podmieniłem ustawienia i było ok ale mogło być lepiej. Teraz mam już o wiele więcej wymagającą animację do wyrenderowania bo są modele high poly dużo odbić i w ogóle. I teraz chciałbym się zapytac o taką rzecz: czym to najlepiej wyrenderować i przy jakich ustawieniach ? Czy zwykły render max'a wystarczy czy może cos pobierać ? Proszę o dość konkretną odpowiedź.

  • Replies 8
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zgaduję, że renderujesz do razu do avi. To błąd, renderuj do klatek, jpeg, tga, png.. cokolwiek co potem możesz wrzucić do aftera czy premiera i tam złożyć. Wtedy będziesz mógł sobie wybrać interesujący Cię kodek, skompresować i wyrenderować animację.

  • Author

Zgadłeś dobrze. A jak dokładnie się programy nazywają bo jak wpisuje podane pozycje do google to trafność najwyżej 2% :P

Jeżeli trzeba połączyć pojedyncze klatki i ewentualnie dodać ścieżkę dźwiękową a potem spakować to może Virtualdub wystarczy.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy