Posted July 30, 200915 yr Tak sie zastanawiam jak bardziej doswiadczona czesc uzytkownikow tego forum tworzy budynki, wnetrza, sciany itd. podczas wizualizacji. Nie chodzi mi o opis krok po kroku tylko ogolnie o jakas koncepcje jakiej sie trzymacie podczas tworzenia. Czy modelujecie spline'ami, extrudujecie i uzywacie shella? A moze boksem mozolnie wytlaczacie wszystko? W jaki sposob umieszczacie takie elementy jak okna? Nie szukam opisu jak i co, ale ogolny zarys tego w jaki sposob zabieracie sie do pracy i na co zwracacie uwage. I za takie odpowiedzi z gory dziekuje :)
July 30, 200915 yr Ja zazwyczaj obrysowuję rzut splinem extruduję a potem daję modyfikator editable poly i wycinam okna i drzwi oraz dorabiam inne szczegóły jak jakieś wnęki czy obniżone stropy. Jednakże to tylko najłatwiejsze 3% całej wizki które można wykonać nawet na mega kacu ;)
July 31, 200915 yr Jadę boxem w TOPie z rzutu w oknie obok Wcale to nie jest mozolne, po pięćdziesiątym razie to 5 minut roboty na całe piętro
July 31, 200915 yr a ja mam jeszcze śmieszniejszy patent boundary w cadzie rzutu i extrude każdego piętra to samo z oknami i drzwiami export do maxa i bolek pałer bio.