Napisano 3 Sierpień 200915 l Kurcze, myślałem że sobie poradzę, ale jednak nie dałem rady. Ktoś wie (lub ma jakiegoś tutka) jak dla vraya zmienić scenę testową w material editorze? Chciałbym tam wrzucić bardziej coś takiego: zamiast tych wszystkich w tym stylu: Podobno można to zrobić, widziałem w opcjach material editora, że można tam podać jakąś scenę *.max, ale jeśli to jest to, to ja nie umiem sobie z tym poradzić.
Napisano 3 Sierpień 200915 l W Material Editor klikasz na kulce prawym, z menu wybierasz "Options", a w opcjach klikasz w zakładkę Custom Sample Object i wybierasz wczesniej przygotowaną scenę *.max. Możesz również załadować swoje światła i kamerę. Bajer ciekawy, ale ja osobiście miałem z tym sporo problemów (często się wysypywało) i po krótkim czasie zachwycania się wróciłem do defaultowych kulek. p.s. Press, wrzucaj kolejne takie problemy właśnie do tego forum - widzisz, że też ludzie je odwiedzają ;) Aha, po wczytaniu sceny trzeba jeszcze kliknąć w ikonkę po prawej stronie edytora - tam gdzie wybiera się kulkę, cylinder, sześcian. Pojawia się obiekt ze znakiem zapytania - to właśnie nasza załadowana scenka.
Napisano 3 Sierpień 200915 l A coś takiego: Options --> Options--> Custom Sample Obiect a potem wybierasz ten obiekt z listy po prawej stronie tam gdzie ta kulka z trójkącikiem ;) edit: arev - 2 minuty przewagi ;)
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor O, dziękować. Repy lecą. A jeszcze zastanawia mnie taka rzecz: czy można tam, tak jak na tym zrzucie z maxwella, dać jakiś obiekt z innym materiałem, w tym wypadku podłoże, które odbijałoby się w naszym sample object?
Napisano 3 Sierpień 200915 l Szybki test wskazuje na to, że tylko pierwszy obiekt stworzony w scenie jest brany pod uwagę. Może jest na to jakiś inny trick :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto