Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

zainstalowałam sobie viste ultimate, a następnie 3ds max'a, wszystko przebiegało poprawnie, jednak przy uruchamianiu pojawia się następujący alert. (zdjęcie w załączniku)

 

Odinstalowanie programu i ponowne próby nie pomagają :(

Będę baaaardzo wdzięczna komuś mądremu kto mnie uratuje z tej sytuacji ;)

 

Laila

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy, może nośnik uszkodzony i nie wszystko się instaluje, może wersja nie pasuje.

 

ja mam vistę i mi max 9 oraz w górę działają

Napisano

Było coś o tym na forum Autodesku. Musisz tam poczytać.

Odnosiło się chyba do maxa 9.

Po pierwsze, to spróbuj zainstalować service packi do 3ds'a i najnowsze sterowniki karty graficznej.

Jeśli to nie pomoże, to już tylko forum Autodesku. Tam raczej każdy możliwy temat jest poruszony, więc kwestia tylko poszukać.

Napisano

cały komputer ma zaledwie 2 tygodnie, z najnowszą kartą graficzną i procesorem na rynku, więc to jest dziwne...

ale dziękuję za radę, z pewnością poszukam na forum ;) musi być jakieś rozwiązanie ;]

 

Pozdrawiam, Laila

Napisano

dobra ;] będzie wprost ;P

to, że jestem kobietą, jeszcze nie oznacza że jestem totalną blondynką ;P

 

zainstalowaliśmy wszystkie SP i dalej wyskakuje ten sam problem.

tryb administratora ani dostosowywanie też się na nic nie zdało.

koledze 9 też idzie normalnie, i on również jest tym zaskoczony...

Napisano

1. Instaluj program z konta administratora, a nie w trybie administratora.

2. Sprawdź, czy uruchamia się z konta administratora.

3. Jeśli 2=TAK, to sprawdź ustawienia swojego konta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.