Skocz do zawartości

Konwersja z normalki do bumpa


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Xnormal nie instaluje przypadkiem plugina w szopie ktory to zalatwia? I tam jest normal to highmap?

Albo http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html ???

 

 

Możesz też ręcznie różnymi metodami:

Bierzesz kanał red na nowy doc

dajesz filtr stylize->emboss i ustawiasz angle:0 height:1 amount 92%

następnie bierzesz kanał green

i znowu na niego emboss ale tym razem angle na -90

I puszczasz zielony przez overlay.

Chodzi o skontrowanie cieniowania embosem na drugą stronę.

Wyjdzie coś w rodzaju cavity.

 

Jeszcze jedna metoda:

Wez kanał red wklej na nowy dokument, wklej drugi raz i ten drugi invertuj i daj na overlay.Zmerguj. Procedure powtorz dla kanału czerwonego.

Następnie to co powstało, te dwa obrazki również przez overlay jeden na drugi i merge:)

I na to wszystko ewentulanie kanał niebieski jako multiply.

Pokombinuj.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności